Goedenavond op deze eerste kerstdag!Bijgaand de stats van gisteren. TCF staat met maar 19K nog steeds ongenaakbaar aan de kop, daarachter FEG op #2 die stuivertje wisselde met de TJB welke daardoor op #3 komen te staan. Vervolgens komen we TCF weeer tegen bij de mijlpalers: maar liefst zeskommazesmiljoen op de teller, hulde en proficiat met deze mijlpaalOok FEG zien we hier terug met een ook niet geringe mijlpaal van driekommatweemiljoen, mooie prestatie: De overige mijlpaalhalers zijn: BittenHero met 10K, JeroenIking, Patrick & Sonerveld met elk 2K en Jeff.Puijk met 1K vervolgens X5-769 & daniel24 met elk 500pts, allen proficiat ![]() Alvast iedereen een smakelijk kerstdiner, of je nu aan de gourmette, fondue, steengrill, kalkoen, kalfsoester of varkenshaas zit, veel genoegen laat het je smaken!! Nu wil ik de kerstgedachte nog eens extra onderstrepen door het verhaal van Herman, voor degene die Herman niet kennen een kleine introductie:
DPC Folding@Home hitparade van 24 december 2007
Mijlpalen
When do you get them
Nieuwe Leden
Folding@Home Links Folding@Home webpage Folding@Home forum DPCH Suggestiepagina DPC FAQ Bron Prettige kerstdagen! ![]() ![]() |
Toch nog een topic, anders was ik an de slag gegaan.
Gefeliciteerd iedereen en nog leuke kerstdagen!
Gefeliciteerd iedereen en nog leuke kerstdagen!
Desktop | MediaCenter | Server | Laptop
En dan het bier maar rijkelijk mag vloeien, dat is iig mijn plan 

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ze hebben alleen Amstel hier en dat drink ik dus niet
Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Proost iedereen
En natuurlijk ook een biertje voor onze nieuwe leden: LesLow154DBC, X5-769 en petitos.