Ik heb al een hele tijd een lcd tv (samsung LE27S71) op mijn X1950pro aangesloten(lcd tv is voor films en series enz.).
Maar sinds een paar dagen is er iets aan de hand met mijn pc monitor.
Als ik mijn lcd tv aangesloten heb op me videokaart dan doet mijn pc monitor vreemd, het beeld flikkert erg(merkbaar).
In windows valt het niet zo snel op maar als ik bijv. BF2 laad dan valt dat erg op in het laad scherm(als je je account gaat laden).
Tijdens het spelen is het soms irriterend en hinderlijk.
Dit zijn mijn specs:
MSI X1950Pro 256mb
P35 DS3R rev 1.0
Intel Core 2 Duo E6750
OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum Revision2 2 GB
Samsung SyncMaster 920N
Windows XP Professional NL (SP2)
Seagate Barracuda 7200.10, 320GB(windows hdd)
Cooler Master iGreen Power 500 Watt
Ik heb ook gekeken of het aan de vga kabel kan liggen maar deze deed het wel als ik aleen me monitor had aangesloten.
De Dvi naar Vga converter heb ik ook veranderd maar dit maakte ook niks uit(met lcd tv erop aangesloten).
Het probleem verdwijnt als ik me lcd tv eraf haal.
Wat wel een beetje vaag is maar wel iets moet duidelijk maken.
Ik heb drivers 7.12 en had vanochtend nog 7.11 maar beide hebben dit probleem dus drivers maken geen verschil.
Heeft iemand enig idee wat dit is en wat de oplossing hiervoor is?
Maar sinds een paar dagen is er iets aan de hand met mijn pc monitor.
Als ik mijn lcd tv aangesloten heb op me videokaart dan doet mijn pc monitor vreemd, het beeld flikkert erg(merkbaar).
In windows valt het niet zo snel op maar als ik bijv. BF2 laad dan valt dat erg op in het laad scherm(als je je account gaat laden).
Tijdens het spelen is het soms irriterend en hinderlijk.
Dit zijn mijn specs:
MSI X1950Pro 256mb
P35 DS3R rev 1.0
Intel Core 2 Duo E6750
OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum Revision2 2 GB
Samsung SyncMaster 920N
Windows XP Professional NL (SP2)
Seagate Barracuda 7200.10, 320GB(windows hdd)
Cooler Master iGreen Power 500 Watt
Ik heb ook gekeken of het aan de vga kabel kan liggen maar deze deed het wel als ik aleen me monitor had aangesloten.
De Dvi naar Vga converter heb ik ook veranderd maar dit maakte ook niks uit(met lcd tv erop aangesloten).
Het probleem verdwijnt als ik me lcd tv eraf haal.
Wat wel een beetje vaag is maar wel iets moet duidelijk maken.
Ik heb drivers 7.12 en had vanochtend nog 7.11 maar beide hebben dit probleem dus drivers maken geen verschil.
Heeft iemand enig idee wat dit is en wat de oplossing hiervoor is?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 17:15 ]