Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Losse Bluetooth GPS ontvangers

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ligt het aan mij of zijn er nergens vergelijkende tests van Bluetooth GPS ontvangers te vinden? Ik zoek er zelf een die een zeer sterke en nauwkeurige ontvangst heeft, compact is en een goede accuduur heeft. Echter zou ik hier liever een algemeen topic van maken ipv puur voor mezelf.

Wie weet er vergelijkende tests te vinden?
Ik lees bijvoorbeeld dat er al 51-kanaals ontvangers bestaan. Heeft dit echt zin? Welke specificaties geven aan hoe nauwkeurig of gevoelig een GPS antenne is?

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
*Subtiele kick*

Kan echt niemand helpen? Ik ben nog steeds op zoek naar zo'n ding en hoopte eigenlijk dat dit topic een discussie teweeg zou brengen.. Helaas.

Wie kan adviseren? wat is op dit moment de meest gevoelige bluetooth GPS ontvanger die ook niet al te groot is en een goede accuduur heeft? De meeste ontvangers hebben zop'n beetje dezelfde specs.. Zijn ze dan ook even 'goed' ? Wat zijn de ervaringen?

Ik hoop niet dat dit topic gesloten wordt aangezien ik echt al heb gezocht, zowel met Google als op dit forum, maar ik kom nergens (recente) vergelijkende tests tegen..

[ Voor 10% gewijzigd door tbenschop2 op 10-01-2008 22:11 ]

Verwijderd

ik denk dat er niet zo heel veel verschil in zit. Koop er eentje die aan jouw eisen voldoet en dan zit het vrijwel altijd goed. Als je er eentje met de sirfstar 3 chip zit je zeker goed.

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:57
Ik heb hier een Holux GPSlim236, en die werkt heel erg goed. Vangt met Tomtom zeker 10-15 satelieten op, heeft een goede gebruiksduur (zo'n dikke 15-20 uur).
Wat vooral handig is, is de losse accu. Dit is gewoon een Nokia accu, dus die kan je altijd los kopen mocht het niet meer lekker werken, of als extra.
Apparaatje fixt ook snel.
Hier zit dan ook de Sirfstar III chip in.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.