Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en had eigenlijk mijn zinnen gezet op de Samsung G600 tot deze voorbij kwam. Ik kan er alleen helemaal niets over vinden dus ik ga er van uit dat hij nog niet in Nederland te koop is? Weet iemand toevallig wanneer deze telefoon hier op de markt komt (en of die hier uberhaupt komt)? Was redelijk verkocht toen ik dit filmpje zag _/-\o_ http://nl.youtube.com/watch?v=FC2ciKYRxpA (is een preview filmpje van october 2007)

PSN: Norfirin

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Helemaal niemand die hier iets over weet??

PSN: Norfirin

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:44

Garyu

WW

Tony L schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:20:
Helemaal niemand die hier iets over weet??
Toevallig net een vergelijkbaar model in de hand gehad (niet precies hetzelfde als in die YouTube video), maar het werkt wonderwel boven verwachting goed.

Ik heb enigzins touchscreen ervaring met iPhone, HTC Touch, Prada phone en dergelijke, en het irritantste is wel dat je helemaal geen haptische feedback meer hebt. Dat werkt op deze Venus geweldig fijn met lichte vibratie-feedback, en het touchscreen werkt echt goed. Mede omdat er maar max zes buttons op het beeld zijn, zit je er eigenlijk nooit naast, en de buttons kunnen groter worden bij bepaalde applicaties (Camera) zodat je ze echt helemaal niet meer kan missen. Daarbij echter ook nog een normale keypad, zodat ook de jeugd nog makkelijk onder tafel kan SMS'en.

Verder is ie misschien enigzins aan de zware kant maar erg fijn glad en afgerond. Het geheel voelt erg stevig aan en is duidelijk een grote stap naar voren t.o.v. bijvoorbeeld de Prada en de Viewty apparaten.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Garyu schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:13:
[...]

Toevallig net een vergelijkbaar model in de hand gehad (niet precies hetzelfde als in die YouTube video), maar het werkt wonderwel boven verwachting goed.

Ik heb enigzins touchscreen ervaring met iPhone, HTC Touch, Prada phone en dergelijke, en het irritantste is wel dat je helemaal geen haptische feedback meer hebt. Dat werkt op deze Venus geweldig fijn met lichte vibratie-feedback, en het touchscreen werkt echt goed. Mede omdat er maar max zes buttons op het beeld zijn, zit je er eigenlijk nooit naast, en de buttons kunnen groter worden bij bepaalde applicaties (Camera) zodat je ze echt helemaal niet meer kan missen. Daarbij echter ook nog een normale keypad, zodat ook de jeugd nog makkelijk onder tafel kan SMS'en.

Verder is ie misschien enigzins aan de zware kant maar erg fijn glad en afgerond. Het geheel voelt erg stevig aan en is duidelijk een grote stap naar voren t.o.v. bijvoorbeeld de Prada en de Viewty apparaten.
Viewty vibreert ook.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan er even wat meer informatie over deze telefoon komen? Zonder plaatjes en specificaties is dit topic niet echt heel interessant.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"