Welke DVD-Rom ?

Pagina: 1
Acties:

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05 06:47
Ik ben van plan om binnenkort een DVD-Rom aan te schaffen, maar na wat over die "nieuwe" beveiligingen te hebben gelezen vroeg ik me af welke jullie aanbevelen.

Ik wil namelijk één waarvan ik dus de regio (onbeperkt) kan instellen, dus niet regiovrij dat ie gewoon op 0 staat, maar wil hem gewoon op 1 t/m 5 kunnen zetten

Verder moet het een IDE zijn, want ik heb geen geld voor SCSI ;(

Ik kon er in de search niet echt veel over vinden...

Btw die andere topic in 'Hardware Algemeen' geeft steeds 'Code #49 Hmmm dit topic lijkt behoorlijk brak.' dus vat dit niet op als een dubbelpost, dacht alleen zal hem nog maar een keer posten en dan meteen maar in het goeie forum.

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 09:55
pioneer.

heb er zelf ook 1 is erg goed en snel,maakt alleen een beetje herrie zo nu en dan (opstijgend vliegtuig).

en waarom niet gewoon regio vrij er is er bij mijn weten geeneen die je oneindig in kan stellen.
en wat zou het uitmaken of hij nou regio vrij is of dat je hem oneindig in kan stellen
volgens mij zit je ook nog met de software die je maar een bepaald aantal keren in kan stellen.

ik heb mijn pioneer ook regio vrij dus gewoon op 0,werkt als een speer.

• -MAD-
Probleem is dat de nieuwe DVD's niet op Regio 0 willen afspelen, maar alleen op hun eigen regio, wat dus meestal 1 is, omdat ze uit de VS komen

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geen Slot-In!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• -MAD-
Maar wat wel...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:43

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op woensdag 14 februari 2001 22:09 schreef FrankGuthrie het volgende:
Geen Slot-In!!!
FG ken je ff kappen met het afkraken van pioneer... |:(

Hij is jah goed, jij stelt te hoge eisen.... ;)

Ik weet haast wel zeker dat andere mensen er minder last van hebben!

Whatever.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ga dus de Pioneer 105S kopen, perfect dingetje.... heb ik me laten vertellen. :)

Whatever.

• -MAD-
Maar heeft iemand ook een "oplossing" voor mij ?? :Z

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op woensdag 14 februari 2001 22:48 schreef -MAD- het volgende:
Maar heeft iemand ook een "oplossing" voor mij ?? :Z
Wat nou :Z :?

Ga eens zoeken ofzo... ik zeg toch dat die pioneer 105S goed is, kijk maar op T.net bij de reviews!

Whatever.

• -MAD-
Op deze manier wordt het weer een flame tussen Wellus/Nietus Pioneer, dan had ik wel een andere topic name genomen

Misschien zou je het kunnen proberen met een paar argumenten, want enige wat ik hoor over Pioneer is

- slot-in die zuigt
- tering herrie
- slechte DAE

en de positieve argumenten zijn dat ie mooi is, nou sorry maar dat boeit me iets minder hoor...

echt goeie overtuigende argumenten om hem wel te kopen heb ik nog niet gehoord...

waarom bijvoorbeeld geen Toshiba ??

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op woensdag 14 februari 2001 23:05 schreef -MAD- het volgende:
Op deze manier wordt het weer een flame tussen Wellus/Nietus Pioneer, dan had ik wel een andere topic name genomen

Misschien zou je het kunnen proberen met een paar argumenten, want enige wat ik hoor over Pioneer is

- slot-in die zuigt
- tering herrie
- slechte DAE

en de positieve argumenten zijn dat ie mooi is, nou sorry maar dat boeit me iets minder hoor...

echt goeie overtuigende argumenten om hem wel te kopen heb ik nog niet gehoord...

waarom bijvoorbeeld geen Toshiba ??
Zoek op de frontpage naar 105S en lees! De pioneer komt zeer goed uit de test. :)

Whatever.

• -MAD-
zal ff gaan lezen...

maar kan jij ondertussen ff vertellen waarom jij dan bijvoorbeeld geen Toshiba koopt :)

want die dingen schijnen alles te slikken, zeggen ze...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 14 februari 2001 22:40 schreef meendering het volgende:

[..]

FG ken je ff kappen met het afkraken van pioneer... |:(

Hij is jah goed, jij stelt te hoge eisen.... ;)

Ik weet haast wel zeker dat andere mensen er minder last van hebben!
Ik kraak hem niet af, maak mensne er alleen van bewust dat de 105S, dus Slot-in een !@#% herrie maakt, zeg niet dat pioneer slecht is in tegen deel, dus koop de 115, die is met tray.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Ids
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 21:32

Ids

Hup, gewoon de pioneer halen, nieuwe firmware erin drukken en klaar.....niks geen ellende met regio's, zeker niet in samenwerking met dvdgenie. Prima spelertje, geluid vind ik best wel meevallen.

• -MAD-
ff uit 1 van de reviews
Pros:
16X DVD Read Speeds. As well as incredibly fast CD-ROM speeds.
UDMA-33 support.
Very eye appealing. Has the ability to mount vertically or horizontally.

Cons:
Loud!! It sort of sounds like a muffled jet engine.
ff mijn commentaar erbij...

- was toen 1 van de eerste 16x dus dat is niet echt meer een pro

- dat ie mooi is boeide me niet zo veel ;)

- mijn kast staat rechtop dus verticaal komt ie bij mij niet, dus valt ook af

als je daar nog de negatieve dingen tegenover zet ben ik eerlijk gezegt nog niet echt overtuigd

btw zie dit NIET als een afkraak post op Pioneer hoor, maar vind gewoon dat er weinig echt goeie voordelen zijn

en ik kijk natuurlijk vanuit m'n eigen situatie zoals ik hem nodig heb, als je je case op z'n kant hebt liggen is zo 1 natuurlijk wel ideaal, hoewel er dan nog alternatieven zijn

maar vind over het algemeen dat iedereen hier nogal Pioneer minded is met DVD-Rom's dus vraag me af waarom niet een ander merk...

• -MAD-
Op woensdag 14 februari 2001 23:25 schreef Ids het volgende:
Hup, gewoon de pioneer halen, nieuwe firmware erin drukken en klaar.....niks geen ellende met regio's, zeker niet in samenwerking met dvdgenie. Prima spelertje, geluid vind ik best wel meevallen.
Zit je dan nog niet met het probleem dat je 'nieuwe' DVD's niet meer af kan spelen, omdat ie regio 0 als 'illegal player' ziet ??

of kan je hem dus op willekeurige regio's zetten, want de ene bedoelt met regiovrij dat ie op 0 staat en de ander bedoelt ermee dat ie op elke willekeurige regio kan

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:14

ChUcKiE

Dus........

Zijn die Lite-On's wat??

Ik bedoel, op CDRW gebied zijn ze echt te gek, dus wellicht ook op DVD gebied en ze zijn zeker de goedkoopste!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• -MAD-
De enige Lite-On waar ik ervaring mee heb gehad was er één van een vriend die na 3 maanden geloof ik al naar de klote was en snelheid lag ook altijd erg laag...

btw dat was een CD-Rom, dus DVD-Rom weet ik ook niet, maar heb nou niet echt veel vertrouwen in dat merk
Pagina: 1