ik heb een probleem mijn ati 1650pro geeft geen beeld alles doet het de ven van de processor draait en als ik de stekker van de monitor op de onboard videokaart doe doet hij het wel kan iemand mij helpen????
Ik kan opmaken uit die zeeën aan informatie die je ons geeft dat je misschien net wat meer informatie moet geven
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Heb je voldoende stroom? Doet je kaart het wel in een andere pc? Kortom geef eens wat meer informatie
. Dit is nog steeds werke met een glazen bol.
Wauw, een sig!
Ik zou hem uit die bak met water halen en daarna even drooglassen.
Ownee, dan zou je onboard-grafisch gebeuren ook niet werken. Wellicht heb je toch de spijker er te ver in gedraaid, even terugdraaien en opnieuw monteren met duct-tape. Montage kit werkt ook nog wel denk ik. Maar pas op dat je hem niet te ver kantelt naar rechts, dan kan hij gaan blazen.
Potverdikkie. TNT heeft weer kerstvertraging, glazen bol is namelijk nog steeds niet binnen en dat terwijl ik hem vorige week al heb besteld. Ze zeiden dat hij op voorraad was bij (glazen)bol.com
.
Edit:
Welkom op GoT
, zoals je begrijpt hebben we wat meer informatie nodig, voordat we je kunnen helpen. Neem ook de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.
Ownee, dan zou je onboard-grafisch gebeuren ook niet werken. Wellicht heb je toch de spijker er te ver in gedraaid, even terugdraaien en opnieuw monteren met duct-tape. Montage kit werkt ook nog wel denk ik. Maar pas op dat je hem niet te ver kantelt naar rechts, dan kan hij gaan blazen.
Potverdikkie. TNT heeft weer kerstvertraging, glazen bol is namelijk nog steeds niet binnen en dat terwijl ik hem vorige week al heb besteld. Ze zeiden dat hij op voorraad was bij (glazen)bol.com
Edit:
Welkom op GoT
[ Voor 36% gewijzigd door Tomfish op 25-12-2007 15:25 ]
In je bios je primary display al omgezet?
We hebben echt aanzienlijk meer info nodig want anders kan je snel een slotje verwachten, vermoed ik zo.
We hebben echt aanzienlijk meer info nodig want anders kan je snel een slotje verwachten, vermoed ik zo.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Registratievoorwaarden / korte FAQ
Kijk eerst daar even ajb, met een topic als deze kunnen we niets
Registratievoorwaarden / korte FAQ
Kijk eerst daar even ajb, met een topic als deze kunnen we niets
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()