Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Exe files op smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het zal wellicht al vaak gevraagd zijn, maar ik kom er niet uit.
Ik heb een Nokia N73, en wil vanaf mijn laptop enkele .exe files installeren.
Dit lukt echter niet. Ik heb hiertoe ActiveSync al geïnstalleerd, maar deze kan geen verbinding maken met mijn telefoon.
Weet iemand hoe ik .exe files zou kunnen installeren op mijn telefoon??

Heeel erg bedankt.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:34
Sowieso heb je voor Nokia niet ActiveSync nodig maar Nokia PC Suite (kan je gewoon gratis downloaden van Nokia.com) en tevens kan ook Nokia PC Suite niks met EXE bestandjes volgens mij hoor. Waarschijnlijk is het bestandje wat je gedownload hebt dan ook niet bedoeld voor Symbian s60 v3 (het OS van de N73)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Symbian gebruikt wel .EXE bestanden als uitvoerbare bestanden. Maar om een applicatie te installeren moet je deze aan PC Suite voeren als een .SIS (vergelijkbaar met .MSI op windows). Anders moet je gewoon even een geheugenkaartje regelen en daar die applicatie opzetten.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb PcSuite al geprobeerd, die herkent geen EXE, Hoe kun je iets dan omzetten naar SIS?.
De applicatie op de geheugenkaart zetten werkt ook niet, dan zegt ie dat ie 'm niet herkent.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
FabianNL schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:30:
Sowieso heb je voor Nokia niet ActiveSync nodig maar Nokia PC Suite (kan je gewoon gratis downloaden van Nokia.com) en tevens kan ook Nokia PC Suite niks met EXE bestandjes volgens mij hoor. Waarschijnlijk is het bestandje wat je gedownload hebt dan ook niet bedoeld voor Symbian s60 v3 (het OS van de N73)
sluit ik me bij aan.

@TS: vertel dan wat je hebt gedownload en waarvandaan? Mogelijk heb je een niet-symbian file.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:26:
Ik heb PSSuite al geprobeerd, die herkent geen EXE, Hoe kun je iets dan omzetten naar SIS?.
De applicatie op de geheugenkaart zetten werkt ook niet, dan zegt ie dat ie 'm niet herkent.
Dan is die inderdaad niet voor Symbian.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
LiquidT_NL schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:32:
[...]

sluit ik me bij aan.

@TS: vertel dan wat je hebt gedownload en waarvandaan? Mogelijk heb je een niet-symbian file.
Ik heb via Newsleecher een heleboel games gedownload voor Smartphone, maar nu blijken het allemaal exe bestanden te zijn.
En PC Suite herkent bij mij alleen .jar en .sis, geen overige bestanden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:04:
[...]

Ik heb via Newsleecher een heleboel games gedownload voor Smartphone...
Als je een licentie hebt voor de games, kan je het aan de fabrikant/auteur vragen. Maar gezien het feit NewsLeecher, kan ik me zo indenken dat je een fijne RAR van 2GB hebt met 348694 games erin en je hebt geen idee wat je nu moet met die illegale rommel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-11 08:45
Smartphone is niet alleen symbian, dit is waarschijnlijk voor pocket pc's welke wel met .exe bestanden om kunnen gaan, dus gooi die troep maar weg, jij hebt er werkelijk helemaal niks aan en gaat er ook nooit wat aan hebben met een N73

[ Voor 23% gewijzigd door Moning2 op 25-12-2007 14:15 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
[...]

Ik heb via Newsleecher een heleboel games gedownload voor Smartphone, maar nu blijken het allemaal exe bestanden te zijn.
dan heb jij geen recht op hulp van ons.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LiquidT_NL schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:23:
[...]

dan heb jij geen recht op hulp van ons.
Precies: Het algemeen beleid #copyright

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Oh, sorry.... :|
Evengoed bedankt voor de hulp!

• Ginz
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[...]

Ondanks dat je erg weinig zelfonderzoek hebt gedaan, ging het nog wel redelijk.

Nu, omdat jij meldt dat het over gedownloade games gaat, kunnen wij jou niet meer helpen. Wij helpen namelijk niet met dingen waarop auteursrechten zitten. En het lijkt me dat jij niet via Newsleecher deze games hebt betaald.

Daarom sluit ik dit topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.