Toon posts:

Waar in NL koop je een CableRouter????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
... hedentendage.

Ben nou al een tijdje zoekende, maar het is echt gruwelijk.

Ik zoek dus een dood ordinaire kabelrouter (hardware wtv!). Mag zelfs een 1-poorts zijn, maar met MAC spoofing (hebben ze eigenlijk allemaal geloof ik, maar wie weet). Kan ook 2de hands zijn, dus wie nog wat heeft liggen???

En nee ik geloof ook niet in een ouwe 486 met freesco of wat dan ook! Geloof me ik heb de posts allemaal gelezen en ben nog steeds niet overtuigd dus doe wat dat betreft geen moeite a.u.b.
(Eigenlijk wil ik dus gewoon zo'n kassie...)

Ben u eeuwig dankbaar!!! (Of voor zover als dat duurt, dan)

BVD

(= Bij Voorbaat Dank voor d'r weer grappen worden gemaakt)

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
D'r heeft hier ergens op GoT en op Tweakers.net een linkje gestaan waar je hem kon kopen

Weet ff niet waar........

www.kuiphuis.nl

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 14:24
Niet in Nederland kopen, gewoon uit Duitsland halen, daar hebben ze alles en je hebt het in een weekje ofsow binnen.
Vraag me trouwens niet waar de mijne vandaan komt (m'n pa heeft hem gekocht).

• 8-Track
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Ik heb de SMC Barricade (broadband router, 4 poorts 10/100 switch en een print server).

Laagste prijs die ik in Duitsland heb kunnen vinden is ongeveer DM420. Ik heb hem www.outpost.com gekocht voor $100, met belasting en verzendkosten erbij was ik fl. 325 kwijt.

Dat is mijns inziens de goedkoopste oplossing, in Nederland zelf is hij echt niet te koop.

• Nowhere
  • Laatst online: 09-07 10:24
Die SMC bedoelde ik

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 19:47 schreef 8-Track het volgende:
Ik heb de SMC Barricade (broadband router, 4 poorts 10/100 switch en een print server).

Laagste prijs die ik in Duitsland heb kunnen vinden is ongeveer DM420. Ik heb hem www.outpost.com gekocht voor $100, met belasting en verzendkosten erbij was ik fl. 325 kwijt.

Dat is mijns inziens de goedkoopste oplossing, in Nederland zelf is hij echt niet te koop.
Dit is een interessante router waar ik ook nara op zoek was. Maaruh 8-Track, als je hem in de US besteld, hoe zit het dan met de voeding van zo'n ding? Is dat een 110V ding, of zo? Vertel, please :)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Bij Memo (www.memo.nl) heb je voor 479 gulden een Edimax breedband router met 10/100Mbps switch. Weliswaar duurder dan import uit de VS of Duitsland maar geen geklooi met credit cards, levering, garantie etc...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

F 325,- is niet veel voor die SMC hardwarerouter. Dit is neem ik aan de 4 poorts?

Misschien kunnen we hem met meerdere kopen, kunnen we verzendkosten delen! Optie?

• 8-Track
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Er zit een auto-ranging netvoeding bij van 110-220V, de netvoedingskabel heeft een Amerikaanse stekker, maar dit is los. Je hoeft er dus alleen maar een kabel met Nederlandse stekker (die heeft iedereen wel liggen) aan te hangen en je bent klaar.

De prijs van fl.325 is overigens gebaseerd op een zending van drie stuks, ik heb hem ook met een paar vrienden gekocht om de prijs te drukken.

Het is een geweldig apparaat verder, hij is letterlijk in vijf minuten up and running, het is heel makkelijk.

Als er iets mee is kun je gewoon contact opnemen met SMC Europe.

Ik geloof dat de prijs bij www.outpost.com iets omhoog is gegaan maar hij nog steeds erg voordelig. Goede informaie over deze (en andere) routers kun je vinden op www.practicallynetworked.com .

Edit: Hij kost nu $114 bij Outpost, er is wel een $20 rebate zodat hij maar $94 kost, maar die is alleen geldig in de VS... Ik hoop dat er nog iemand kennissen in de VS heeft wonen. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/biggrin.gif

Verwijderd

hee die router moet ik morgen op halen op het postkantoor he he rechtstreeks uit de usa he he ook voor zon 325,-

Verwijderd

Wiking, lag maar! Op het postkantoor moet je nog 25,- btw en 89,- invoerbelasting betalen. Tenzij je hem via een kennis in USA hebt besteld!

Verwijderd

in nederland kan je hem hier kopen

http://www.mr-at.nl/

staat onder de rubriek nieuwtjes

Verwijderd

Dat is niet de SMC

Verwijderd

ja dat weet ik hij is als gift opgestuurd via via dus ,en ik kan hem zo ophalen

Verwijderd

als iemand nog zo'n router gaat bestellen, kan hij dit dan even melden...
ik ben ook wel geinteresseerd in die router, en met een paar mensen drukt dat de kosten weer!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Wiking, ben jij Gasguzzler toevallig...? :)

Verwijderd

Ja onder gassie kan ik niet meer in loggen , maar ik heb het modem hoor doos was wel open gemaakt door de douane , maar het modem hebben ze niet gezien want die zat in kado papier en dat hebben ze mooi laten zitten he he het was toch een gift ;)
Pagina: 1