[XP-x64]M-Audio Audiophile 2496 installatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:17
GoT,

Ik ben al een dag of wat aan het prutsen om mijn audiophile kaart aan de gang te krijgen op Windows XP x64. De standaard drivers zijn niet compatibel en daarom heb ik na wat googelen op de BETA drivers gestrand. Deze lijken te werken, in die zin, windows ziet de kaart en wil deze installeren. Alleen halverwege de installatie vraagt het systeem om de file "DeltaII64.sys".

Ik probeerde om de .sys-file die er WEL bijzat te kopieëren en te hernoemen naar dit bestand en de installatie gaat verder. Doch stokt het elke keer bij meerdere files. Ook de optie tot hernoemen loopt op een gegeven moment spaak en windows breekt de installatie af met een half geinstalleerde driver.

Heeft iemand dit ook of zijn er mensen bij wie het wel werkt? Ideëen zijn ook zéér welkom, aangezien ik niet met mijn on-board soundcard wil gaan werken.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• CSB
Niemand een idee?

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 16:46
Hernoemen? Van eennaam.sy_ naar eennaam.sys of helemaal iets anders?

Als je van sy_ naar sys moet, moet je uncompress gebruiken, een file met een _ als laatste teken van de naam is gecomprimeerd.

• CSB
Klopt. Alleen vraagt het systeem echt naar die .sys file. Ik heb het idee dat het pakketje niet compleet is ofzo. De XP32 versie werkt perfect trouwens. Vista ook. Alleen de X64 van beide OS'en willen niet werken, terwijl er op vele sites wordt gezegd dat die Beta drivers zouden moeten werken...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb onder XP x64 idd die kaart werkend gehad, gewoon met de drivers van m-audio.com. Ik herinner me dan ook helemaal niets van foutmeldingen mbt sysfiles.

Ik ben dan echter weer benieuwd hoe je aan een Vista driver komt voor die kaart, want die kan ik dan weer niet vinden op de m-audio.com site. :)

[edit]

Damned, hebben ze die net deze week gereleased. :D Vorige week nog gechecked. Naja, nu heb ik ze iig. :)

[ Voor 16% gewijzigd door GaMeOvEr op 27-12-2007 18:09 ]

Aannames zijn fataal.

• CSB
mooi, in ieder geval 1 iemand blij :)

Nu ik nog :'(

• CSB
Ik ga maar proberen XP opnieuw te installeren denk ik. Ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben ofzo :S

Pagina: 1