KVM Switch - Text Über Wazig

Pagina: 1
Acties:

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hoi, ik heb de Newstar KVM switch die ze bij Mycom hebben gekocht en hij werkt prima, het enige probleem is dat de tekst er echt niet uit ziet! Ik heb het even vergeleken en het verschil is echt groot...

Ok 50 euro door de plee, op zich wel ok... van je fouten leer je... Maar welke KVM switch er voor in de plaats dan? Ik heb er wel een nodig, maar dan wel een waar ik niet binnen een jaar slechtziend van word.

Weet iemand een goede KVM switch die de beeld kwaliteit behoud?
Het is voor 2 PC's. Monitor, toetsenbord en muis.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Niet dat ik er echt verstand van heb, maar het is erg van belang te zeggen bij welek soort resoluties/refresh rate je problemen hebt. Anders geeft start iemand aan dat zijn no-name kvm uitstekdn werkt en er niet bij vermeldt dat het op 800x6000 resolutie is.

Foto's helpen misschien ook.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Nou, ik heb net ff wat uitgebreider gekeken en alle resoluties zijn bagger, alleen als ik het beeld op 70hz instel is de tekst scherpheid een stuk beter. De beeldkwaliteit is nog steeds niet zoals het is met een normale kabel maar ik kan nu tenminste weer lezen.

P.S. Als iemand ervaring met deze dingen heeft en wat spul weet aan te raden ben ik nog steeds geïnteresseerd.

[ Voor 17% gewijzigd door jeanpaul1979 op 25-12-2007 02:45 ]