Ik zit met een probleem. Ik heb begin december Telfort internet aangevraagd nadat ik een brief van UPC had gekregen over een prijsverhoging. Nu wilde ik mijn contract bij UPC per 1 februari opzeggen, zodat ik niet zonder internet kom te zitten. Alleen UPC wil het contract alleen per 1-1-2008 opzeggen, of aan het einde van het contract termijn (nov2008). Of het een correcte actie is van UPC om 3 december een brief te versturen en dan alleen per 1-1-2008 op te kunnen zeggen betwijfel ik ten zeerste? (iemand die weet of dit mag op zo'n korte termijn?)
Enfin, na 6x doorverbonden te zijn met allerlei supervisors bij UPC die allemaal weigerden mijn abbo 1 februari op te zeggen, uiteindelijk maar gezwicht voor 1-1-2008.Dus waarschijnlijk zit ik een tijd zonder internet hier thuis. Nou heb ik op mijn werk wel internet, maar thuis geen inet is ronduit kut.
Vraag 1: Weet iemand een oplossing om tijdelijk voor 1 maand ergens internet vandaan te toveren? (geen wifi signaal van de buren hier)
Vraag 2: Weet iemand of UPC correct handelt mbt de 27 dagen beslissingstermijn?
Enfin, na 6x doorverbonden te zijn met allerlei supervisors bij UPC die allemaal weigerden mijn abbo 1 februari op te zeggen, uiteindelijk maar gezwicht voor 1-1-2008.Dus waarschijnlijk zit ik een tijd zonder internet hier thuis. Nou heb ik op mijn werk wel internet, maar thuis geen inet is ronduit kut.
Vraag 1: Weet iemand een oplossing om tijdelijk voor 1 maand ergens internet vandaan te toveren? (geen wifi signaal van de buren hier)
Vraag 2: Weet iemand of UPC correct handelt mbt de 27 dagen beslissingstermijn?