Ipod Touch coverflow vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
(jarig!)
Al mijn albums op mijn Ipod touch gezet, maar als ik coverflow gebruik hebben maar 5 albums een echte cover van die cd, de rest is gewoon een grijze cover.... hoe kan ik er voor zorgen dat ze allemaal hun cover krijgen, want die bestandjes heb ik wel. Snap dus niet hoe je covers aan je coverflow toevoegd want bij bijna geen enkele laat ie m zien.
Ik heb ook in andere topics gekeken maar niks gevonden.

bedankt

*edit:
heb nu feven wat beter gezocht en het staat wel bij oudere threads, ik zal kijken of ik daar kan vinden hoe precies het kan, maar als iemand het me kan laten weten dan hoor ik datgraag.

Excuus voor het niet beter kijken/zoeken

[ Voor 22% gewijzigd door ThePupD op 24-12-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat moet je in iTunes doen, door daar de metadata van de liedjes te editen (selecteer er een zooi van een album en druk op cmd-I). Op 't moment dat je in iTunes coverflow mode plaatjes ziet, zul je ze nadat ze naar je iPod gesynct zijn ook zien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Topicstarter
(jarig!)
ik ben pc gebruiker... dus bedoel je control+l?
want dat werkt niet...

ook kan ik in mijn Itunes (7.5) geen coverflow selecteren... die optie is bij mij niet "aanklikbaar"

wat doe ik fout?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Het is dus de bedoeling dat de MP3's die nu op je iPod Touch staan voorzien worden van artwork, ik adviseer zelf om dat eerst op je harde schijf toe te voegen (als metadata) en deze mp3s vervolgens weer op je touch te zetten. Hoe je artwork toevoegt aan een mp3 staat hierrrr beschreven :) Merry christmas!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:47
ThePupD, alsnog welkom op GoT :w

Op GoT stellen we eigen initiatief op prijs. Je vorige topic is niet voor niets op slot gegaan. Dit is ook weer een te magere topicstart. Laat zien wat je zelf al hebt geprobeerd en wat je hebt gevonden. In dit geval had je met een simpele search op GoT al het antwoord vinden op je vraag.

Ik wil je sowieso aanraden om de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en het Algemeen Beleid door te lezen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.