Windows XP drivers voor MacBook

Pagina: 1
Acties:
  • 1.217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb een MacBook (MA 472LL//A) deze heb ik geupdate naar leopard, naast dit besturings systeem heb ik windows xp prof geinstalleerd. Als liep ging goed, tot ik driver problemen kreeg, het grootste probleem is dat ik voor mij Ethernet kaart drivers nodig heb alleen deze zijn moeilijk te verkrijgen.
Mij vraag is is er iemand die dit probleem kent en zo ja wat heeft hij / zij er aan gedaan, is er misschien een speciale website voor dit probleem (en ja ik heb met google geprobeerd de oplossing te zoeken, zonder resultaat).
Bedankt voor eventuele reactie's

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 17:44

Eris

-

Die staan als het goed is op de DVD van leopard

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 06:19

Gerco

Professional Newbie

Tiger (of Leopard?) opstarten en met de bootcamp assistant een Windows driver cd bakken. Diezelfde assistant waarmee je de hd geherpartitioneerd hebt overigens...

[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 24-12-2007 22:56 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Gerco schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:51:
Tiger (of Leopard?) opstarten en met de bootcamp assistant een Windows driver cd bakken. Diezelfde assistant waarmee je de hd geherpartitioneerd hebt overigens...
Nope, bij Leopard staan de drivers gewoon op de Leopard dvd zelf. :)

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Bedankt voor jullie reactie, de oplossing is vrij simpel gewoon bootcamp gebruiken (deze is via de leopard disk in windows geinstalleerd).
_/-\o_

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren