Toon posts:

zend optimizer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik de website www.warneractie.nl probeer te openen, krijg ik te horen dat ik Zend Optimizer moet installeren om de website te kunnen zien. Ik probeerde het te installeren, maar ik heb geen idee hoe. Het installatieprogramma vraagt de locatie van het php.ini bestand, en de map van de root van mijn web server. Weet er iemand hoe ik dit moet installeren, of hoe ik anders een website met zend framework kan openen? Mijn besturingssysteem is windows xp en mijn browser is mozilla firefox

groetjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zend Optimizer moet serverside geinstalleerd worden, zo hebben wij dat hier op Tweakers.net ook in gebruik, daar hoef jij als argeloze gebruiker niets mee te doen. Verder zie ik niet de melding die jij beschrijft, ik krijg te zien dat de ZO goed geïnstalleerd is. Maar verder staat er blijkbaar nog niets op dat domein :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03
moto-moi schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:12:
Zend Optimizer moet serverside geinstalleerd worden, zo hebben wij dat hier op Tweakers.net ook in gebruik, daar hoef jij als argeloze gebruiker niets mee te doen. Verder zie ik niet de melding die jij beschrijft, ik krijg te zien dat de ZO goed geïnstalleerd is. Maar verder staat er blijkbaar nog niets op dat domein :)
Idd, zen staat er al op... Guess dat ze er mee bezig zijn, en dat die site nog niet live is

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt

Verwijderd

de actie loopt wel maar tot 31/12 dus ik vind wel dat ze mogen opschieten