Map iTunes muziek bijwerken terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 12:28
Ik heb met iTunes aangevinkt: Map iTunes muziek bijwerken

Nu heeft elke artiest zijn eige mapje, en is alles uit mijn eige geordende mapjes weggehaald. Ik dacht dat iTunes wat anders bedoelde, en nu is dus alles helemaal verprutst.

Is er een optie om dit terug te zetten? ik had alle muziek per album staan

Alle dancesmash in mapje enzovoort, nu staat alles op artiest in mapjes. Dit duurt dagen om weer terug te zetten handmatig!

Ik heb windows xp home edition

[ Voor 3% gewijzigd door Janusch op 27-12-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ooit lang geleden ook voorgehad. Broer die op die knop duwde :( Heb nooit een oplossing gevonden en dan maar alles handmatig teruggezet. Heeft me inderdaad uren en dagen gekost :p
Maar het is goed mogelijk dat er een oplossing voor bestaat (Backup? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Windows of Mac?
Er is geen optie om dit te veranderen of terug te zetten.
Alleen een backup terug zetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shokupan
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 20:00
Mocht je Leopard gebruiken icm Time Machine, dan is terugzetten zo gebeurd. Anders wordt het inderdaad handmatig aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:06:
Ik heb met iTunes aangevinkt: Map iTunes muziek bijwerken

Nu heeft elke artiest zijn eige mapje, en is alles uit mijn eige geordende mapjes weggehaald. Ik dacht dat iTunes wat anders bedoelde, en nu is dus alles helemaal verprutst.

Is er een optie om dit terug te zetten? ik had alle muziek per album staan

Alle dancesmash in mapje enzovoort, nu staat alles op artiest in mapjes. Dit duurt dagen om weer terug te zetten handmatig!
Echt terug zoals het was zou ik niet weten. Albums van 1 dezelfde artiest kun je zo weer terugzetten. Bij de verzamelcd's kun je de hele cd in itunes selecteren en dan aanvinken dat het een verzameling is. Stopt itunes alle die mp3 bestanden samen in één mapje onder de map verzamelingen waarna je die weer kunt verplaatsen. Scheelt wat tijd :)

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 12:28
Kwam er gelukkig achter dat ik nog een backup van me muziek collectie had, niet helemaal recent maar overige liedjes heb ik van me ipod afgehaald met ipod2pc ;)

Wel stom dat je dit niet terug kan zetten ofzo, ongedaan maak knop zou wel handig zijn geweest.

Ik heb trouwens windows xp, was vergeten dat erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij krijg je een popup met de melding dat het niet ongedaan kan worden gemaakt. Dus volgende keer even de popup lezen. Soms staat er wel wat nuttigs in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die optie is anders erg handig als je je tags goed hebt.

Dus even je tags goed zetten en je probleem is opgelost, daarbij scheelt het je later een hoop werk natuurlijk.
Pagina: 1