Toon posts:

[MacBook] "Oxidatie" intern geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik mijn MacBook opengemaakt om mijn 2x 512mb te vervangen door 2x1024mb die ik onder de kerstboom heb gevonden.

Toen ik de oude 512mb latjes er uit haalde, zat hier een soort van wit poeder op (op de gouden connectortjes). Ik denk zelf aan een vorm van oxidatie, dit zag er niet echt goed uit. Het zat ook op beide latjes, dus het is niet een specifiek probleem per latje. Ik heb zelf het gevoel dat er iets verkeerd zit in mijn MacBook. Heeft iemand anders hier ooit ervaring mee gehad, of kan iemand mij vertellen wat dit is?

Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn 1 jaar oude MacBook,ik hoop niet dat dit iets ernstigs is. Anders moet ik er WEER mee terug...

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Dit is normaal. Het is een soort 'glijmiddel' dacht ik, dat het installeren van de modules makkelijker maakt :)

Trouwens, goud is een edelmetaal en oxideert dus niet ;)

[ Voor 55% gewijzigd door ludo op 24-12-2007 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Relax, ik was al bang. Ik kon er op internet niks over vinden. En goud oxideert inderdaad niet, maar dat was de beste term die ik kon bedenken.

Nu maar mn latjes installeren.

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:19:
Relax, ik was al bang. Ik kon er op internet niks over vinden. En goud oxideert inderdaad niet, maar dat was de beste term die ik kon bedenken.

Nu maar mn latjes installeren.
Zie ook: Vaag spul op geheugen in Macbook?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is inderdaad glijmiddel. Apple heeft er zelfs een artikel over: MacBook: White substance on memory cards or slots. Omdat nog een topic over dit onderwerp wat veel van het goede is, gaat deze op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.