Toon posts:

DVB-C met philips

Pagina: 1
Acties:
  • 2.494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe LCD met DVB-C. Ik wil dan graag een Alphacrypt installeren, zodat ik geen aparte decoder meer nodig heb om het digitale signaal naar de TV te krijgen.

Op enkele vergelijkingssites en sommige webshops geven bijvoorbeeld bij de Philips 42PFL7962D/12 aan dat deze wel is uitgrust met DVB-C. als ik op de website van Philips kijk, wordt er uitsluitend (bij welk type dan ook) alleen gesproken over DVB-T.

Heeft er ook iemand ervaring met DVB-C in combinatie met Alphacrypt en het digitale pakket van @home. Ik ben erg benieuwd of dit ook goed werkt of niet (vooralsnog) dit zou namelijk een extra apparaat schelen. hoe minder hoe beter.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 19:39

ThunderNet

Flits!

Wij hebben hier sindskort een Sony Bravia staan met DVB-C (@Home) Dit gaat met een add-on kaart.. Werkt prima hier :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:53:
Wij hebben hier sindskort een Sony Bravia staan met DVB-C (@Home) Dit gaat met een add-on kaart.. Werkt prima hier :)
add-on kaar, dat is zo'n alphacryptkaart die in de CI sleuf van de televisie moet?

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gaat niet werken met de philips.

Verwijderd

Topicstarter
Indien een samsung tv beschikt over DVB-C gaat't dan wel werken.

en waarom kan't niet werken met philips als ik vragen mag?

Verwijderd

Topicstarter
en gaat hel wellicht wel met een ander type?

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:44:
en gaat hel wellicht wel met een ander type?
zowel Philips als samsung leveren momenteel geen tv's met DVB-C decoders aan boord. Dat doen alleen Sony, Loewe (en Sharp dacht ik, maar dat weet ik zo niet 100% zeker).

• LCD_viewer
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:09:
Indien een samsung tv beschikt over DVB-C gaat't dan wel werken.

en waarom kan't niet werken met philips als ik vragen mag?
Kijk maar in het philips topic daar heb ik wat uitgebreidere post neergezet.

Er is ook nog een topic waarin alle DVB-C toestellen staan sommige ook met HD ondersteuning.
Pagina: 1