Toon posts:

CTVFMi2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet of ik deze hier moest posten, maar daar gaat hij dan:

Ik heb sinds kort een nieuwe pc met een CTFMi2 TV-kaart. Hij pakt s-video in wel, maar bij het scannen van nederland pakt hij geen één kanaal. Nu vraag ik mij af, heeft iemand hier dezelfde kaart of een oplossing om dit te laten werken. Als jullie denken dat de specs er iets te doen, zien onderschrift.

Verwijderd

Topicstarter
BUMP

Het lag niet aan de kaart maar aan de kabel, mijn coax kabel gaf ook geen verbinding bij mijn state of art elektronen-kanon. Dat is nu verholpen, maar ik heb alleen de frequenties van Nederland 2,3 en RTV Oost. Heeft iemand misschien een site waar de tv-indeling op staat. Ik heb gezocht in GoT alleen die linken werkten niet. Ik leef b.t.w. in Steenwijkerland. Heb al een tijd gezocht. Alvast bedankt!!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:44:
BUMP

Het lag niet aan de kaart maar aan de kabel, mijn coax kabel gaf ook geen verbinding bij mijn state of art elektronen-kanon. Dat is nu verholpen, maar ik heb alleen de frequenties van Nederland 2,3 en RTV Oost. Heeft iemand misschien een site waar de tv-indeling op staat. Ik heb gezocht in GoT alleen die linken werkten niet. Ik leef b.t.w. in Steenwijkerland. Heb al een tijd gezocht. Alvast bedankt!!
Bekijk de website van je kabelboer. Daar zullen de frequenties wel opstaan.