Timer software

Pagina: 1
Acties:

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-07 13:05
Ik ben op zoek naar software die als een soort timer functioneert.

De bedoeling is dat als de timer afgelopen is (bij voorkeur in te stellen vanaf een W2K3 server), de computer freezed. Gewoon software voor een internetcafé dus.

Bedoeling is dat als iemand betaalt voor een halfuur spelen, dat de computer na een halfuur gewoon "stilstaat", en eventueel ook een mededeling op het scherm weergeeft. De mensen kunnen dan kiezen om óf te stoppen, óf voor nog een halfuur te betalen.

Gaat om meerdere clients, en we hebben 1 W2K3 server. Zou leuk zijn als het vanaf die server in te stellen is.

Software heb ik zelf gezocht op internet, helaas niks gevonden.

Verwijderd

Ik zou zoeken naar een proggie waarmee je het toetsenbord en muis aan en uit kunt zetten.

Delphi: http://www.kureshell.net/...sable-keyboard-mouse.html

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 19:03 ]

• vmsw
Zo'n RSI-programma zou dan eigenlijk geschikt zijn. Echter moet hij wel makkelijk in te stellen zijn voor verschillende tijdsduren (niet iedereen betaalt voor even lang), en vanaf centrale plaats. Volgens mij zijn die programma's juist weer wat minder te vinden.

Maar je hebt gelijk; misschien is die makkelijker te vinden.

Link is goed voorbeeld inderdaad. Moet alleen nog even mezelf gaan verdiepen in Delphi (begrijp het wel, maar nu nog in praktijk wijzigen & uitwerken ;)).

[ Voor 19% gewijzigd door vmsw op 24-12-2007 18:56 ]

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
google is your friend

na 2 keer klikken binnen eerste 5 hits met zoekterm: internetcafe

http://www.worldofinterne...nternetcafe_software.html

Denk dat je met iets meer moeite het zelf ook wel had kunnen vinden.

• vmsw
Je hebt gelijk.. ik had gezocht op freezen/blokkeren etc., echter nog niet gezien uit het standpunt van 'internetcafé'.

Ik denk dat ik hiermee voldoende heb. Bedankt!