Ik heb vanmiddag Leopard geïnstalleerd en wilde gelijk met Bootcamp XP erop zetten. Netjes partitie aangemaakt, XP CD erin gedaan en via Bootcamp gereboot. De XP CD bootte naar behoren en het formatteren en kopiëren van de bestanden ging ook foutloos. Daarna moest de computer herstarten om de installlatie af te ronden in een grafische omgeving (de welbekende XP installatie). Na het herstarten begon hij echter wéér van de CD te booten. Dit blijft zo doorgaan, ook al installeer ik XP opnieuw.
Option indrukken bij het booten werkt niet, want ik krijg als enige optie het booten van de XP CD te zien. de CD krijg ik er niet uit, want de softwarematige oplossing met de eject-knop op het toetsenbord zal wel niet geladen zijn. Het ejecten door de muisknop ingedrukt te houden tijdens het booten werkt ook niet (net op GoT gelezen).
- Ik kom niet in OS X
- Ik kom niet in Windows
- Ik kom alleen bij het eerste stuk van de XP install als hij van de CD wil booten
- CD krijg ik er niet uit
M.a.w.: Ik kan momenteel he-le-maal niks met m'n Mac.
Alvast bedankt voor de hulp!
Option indrukken bij het booten werkt niet, want ik krijg als enige optie het booten van de XP CD te zien. de CD krijg ik er niet uit, want de softwarematige oplossing met de eject-knop op het toetsenbord zal wel niet geladen zijn. Het ejecten door de muisknop ingedrukt te houden tijdens het booten werkt ook niet (net op GoT gelezen).
- Ik kom niet in OS X
- Ik kom niet in Windows
- Ik kom alleen bij het eerste stuk van de XP install als hij van de CD wil booten
- CD krijg ik er niet uit
M.a.w.: Ik kan momenteel he-le-maal niks met m'n Mac.
Alvast bedankt voor de hulp!