Autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoi,

Deze vraag hoort niet echt bij t.net maar misschien kan iemand me helpen. Ik ben op zoek naar een goede autoradio, nu ben ik wat dat betreft een leek en zou graag wat meer informatie willen dan de standaard reclame folders. Zijn er tests gedaan? Zijn deze ergens op internet te vinden? En waar kan ik ze het voordeligst aanschaffen (zijn er sites van winkels die ze aanbieden)?

Ik heb zelf eens rondgekeken in wat folders en ik vond de JVC KD-LX30R samen met CH-X300 wel wat.

(A.U.B. nu geen oorlog hieronder over wat nu het beste merk is :))

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:20
voordeligst is bij de junks.. ;)

Verwijderd

In de via via kijken en reageren bij de 06 nummers gegarandeert goedkoop&gestolen :9

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Over het algemeen heeft Pioneer de (naar mijn mening) mooiste systemen en kwalitatief is het ook goed. Sony idem, maar ik vind ze (vooral Pioneer) behoorlijk prijzig. Kenwood levert voor redelijk wat minder dezelfde kwaliteit, alleen ziten er niet zoals bij Pioneer veel oogsnoepjes op. Maar laten we redelijk zijn, waar gaat het nou om? Toch niet om (zoals in de Pioneer reclame) dat iedereen achter je aan komt rennen, omdat jij langs komt met een VR 3D display op je autoradio? ;)
Ik heb dus zelf een Kenwood systeem, betaande uit een Kenwood KDC-6080R/RV cd-reciever (cd-wisselaars schieten niet op!), 2 Kenwood 3-Way hoedenplank speakers 170W, 2 Kenwood 2-Way speakers 90W in de voordeuren en 2 Kenwood 10" woofers 600W. Dit alles wordt aangestuurd door een Caliber 800W versterker. Klinkt goed!

Verwijderd

Ik heb een Pioneer DEH2000R met daaraan Clarion 150W 3weg. Die hangen in een 18MM mdf plank, want de standaard hoedenplank zakte door. Klinkt niet onaardig d8 ik zo. Ik kom vermoedelijk wel voor golfslag in aanmerking :)

Oh ja, de PioneerDEH3000R heeft frontlader en aansluiting voor een wisselaar. HEEL leuk ding.

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 06:26
Ik heb een eend met 2x 100 watt,dan gaat het dakje op en neer als hij vol open staat :)
Had een JVC radiocass. beviel uitstekend, maar gezien het feit dat mijn auto niet geheel waterdicht is doet ' ie het niet meer. :(
Ik denk dat vooral je speakers het aan moeten kunnen. Is het niet zo dat die het grootste gedeelte van je geluid bepalen ?

Verwijderd

Clarion car audio is the best!!

http://www.clarion-europa.com /

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Ik heb zelf de Sony CDX-8000rx voor 700 piekies. Heb al ervaring met wat andere maar vind vooral Sony een handige bediening hebben. Niet bellen naar 06 nummers als er een mooie aanbieding in de krant staat want dan is ie vast van mij geweest :( Vuile k#tdieven en nog heel mijn portier mollen ook! Maar goed, ik zou voor een Sony gaan dus en uiteraard wel een paar fijne speakertjes want dat bepaald toch het grootste deel van het geluid.

Verwijderd

cdx-8000r heb ik ook met dubbelen 30cm sub
sony explod 4x85 gebrugt op 200
pioneer 2x70
halfbouw 2 weg pioneer 150watt
10 disk wisselaar

voor deukoon pioneer 10cm 70 watt
13cm 100watt ook deukoon piooneer
sony tweters 150 watt
echt goed geluit
is ook een hobby van mij

Verwijderd

vriend van mij heeft zo'n pioneer ding gekocht met dofijntjes (type etc weet ik niet van de reclame iig)

kostte hem bijna een rooie maar is een cool ding
Pagina: 1