NEC ND-3550A leest niet

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-02 13:02
Ik heb hier een dvd brander in me pc zitten van het merk NEC, type ND-3550A

Ik heb hem net naar de laatste firmware geupdate

Het probleem:

Ik heb hier een versie van half-life 2 liggen, en ik wilde hem weer eens installeren om counterstrike te gaan spelen. Dus ik steek em in mijn drive, er verschijnt een draaiend dvdtje bij mij muis, maar er gebeurt niks voorderest. Bij deze computer word de hl2 dvd niet herkend. Andere dvds herkent hij wel gewoon, cd's ook. Op de pc beneden word de hl2 dvd wel herkent. Nu kan ik via steam het spel gewoon downloaden legaal, maar via de dvd is een stuk sneller en het is gewoon raar dat het niet doet.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn ?

• 6pack15
iemand?

• SolidDragon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-02 12:36
Ik zou je graag willen helpen, maar het enige wat ik kan zeggen dat ik het ook heb gehad, doet die ook alleen bij sommige legale games..
Dus het ligt meer aan de dvd-brander zelf dan enige andere hardware/software, heb ik in gedachte. Ik kon er ook niks over kunnen vinden, na een tijdje maar een sata brander gekocht, gelijk geen last van die kabels.

Hopelijk weet iemand wel het antwoordt want het is echt k*t.

• 6pack15
jah, normale gebrande dvd's enzo leest ie allemaal, hl2 heeft het trouwens altijd gedaan. En nu opeens kapt ie ermee. Heel raar :S

• 6pack15
deze kan dicht

ik zette de download van hl2 maar eens aan in steam, en opeens begint me drive te zoemeen, en nu doet ie et weeer :S
computers...rare wereld