[iPod Nano] iets met AAA batterijen denkbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een iPod. De Nano spreekt mij erg aan. Mooi design. Mooi ding. Wat mij echter tegenhoudt is dat ik niet gecharmeerd ben van een ingebouwde accu. Ik ben zo'n heikneuter die tijdens het sporten altijd een extra setje AAA-batterijen in z'n tas heeft. ALS ik ergens "leeg" kom te staan wil ik gewoon de accu kunnen verwisselen.

Dus: is er een accesoire die iets doet met losse batterijen? Of een extra accu? Whatever?

Is sowieso een zeldzaamheid tegenwoordig. Mijn oude spelertje doet 't nog (op AAA batterijen), maar die begint af te takelen... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de media markt hebben ze mp3 spelers van philips wat op aaa/aa batterijen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:44:
Bij de media markt hebben ze mp3 spelers van philips wat op aaa/aa batterijen werkt.
Ja ok. Ik heb op zich ook wel een paar mp3-spelers gevonden die nog op batterijen werken. Maar ik ben eigenlijk wel specifiek op zoek naar de iPod. Maar goed, toch bedankt, zal effe kijken als ik daar weer ben.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

iPods gebruiken geen gewone batterijen meer.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is een "accu pack" die je via de adapter aansluiting kunt aansluiten, op die manier kun je je interne batterij onderweg opladen of de iPod gebruikt gewoon direct de stroom van je mobiele accu pack. Ik kan zo 1-2-3 niet vinden hoe het heet en waar het te koop is, misschien dat ik het zo nog ergens vind :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:46:
Daar was hij ook al achter ;) Sommige spelers hebben echter wel als accessoire een batterypack wat je op de speler aan kunt sluiten. Dat is vrij lomp en niet echt portable, maar wel zo ongeveer de enige optie, denk ik zo. Als deze er voor de iPod niet zijn is het waarschijnlijk wel mogelijk om er zelf eentje te maken als je wat handig bent. Hoe dat precies in z'n werk gaat weet ik echter niet.
Edit: Wat Datafeest ook al ongeveer zegt :)

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 24-12-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:46:
Ja dat zag ik inderdaad... :)
Maar er zijn bijvoorbeeld accesoires die een "quickload" functie hebben. Waarmee je de interne accu 4x kunt opladen bijvoorbeeld. ZOIETS zoek ik dus voor de iPod. Iets waar je een paar batterijen in knikkert, dat apparaatje aan je iPod knoopt en dat je dan niet afhankelijk bent van de interne accu.

Ik weet niet OF zoiets er is, maar dat probeer ik dus uit te vinden met deze topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:25
Kerel, een nano doet ruim 24 uur met een lading. Ik heb het met die van mij nog nooit meegemaakt dat ik ergens zonder puf zat. Je kunt beter je geld besteden aan een stopcontact -> usb convertor, dan kun je hem overal opladen waar je wilt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 10:54
zoiets?

Verder valt er ongetwijfeld iets te fabriceren als je je kabel wil opofferen, USB levert 5 volt, maar volgens mij moet het met 4,5 volt (3 aaa batterijen) ook wel gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Big Daddy schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:51:
zoiets?

Verder valt er ongetwijfeld iets te fabriceren als je je kabel wil opofferen, USB levert 5 volt, maar volgens mij moet het met 4,5 volt (3 aaa batterijen) ook wel gaan werken.
Ah cool. Ja zoiets zocht ik. Toch best lomp. :) (ja, ik ben niet snel tevreden)
Enne, inderdaad... die meneer boven je heeft wel 'n punt. Moet misschien nog aan 't idee van interne accu's wennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Deze?

Mooi compact, weet alleen niet wat 'ie kost.
Verkrijgbaar bij de it's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Knopsje schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:22:
Deze?

Mooi compact, weet alleen niet wat 'ie kost.
Verkrijgbaar bij de it's
Gaaf ding! Ik ga morgen echt kijken! Thanks!

Pagina: 1