Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja ok. Ik heb op zich ook wel een paar mp3-spelers gevonden die nog op batterijen werken. Maar ik ben eigenlijk wel specifiek op zoek naar de iPod. Maar goed, toch bedankt, zal effe kijken als ik daar weer ben.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:44:
Bij de media markt hebben ze mp3 spelers van philips wat op aaa/aa batterijen werkt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
iPods gebruiken geen gewone batterijen meer.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Er is een "accu pack" die je via de adapter aansluiting kunt aansluiten, op die manier kun je je interne batterij onderweg opladen of de iPod gebruikt gewoon direct de stroom van je mobiele accu pack. Ik kan zo 1-2-3 niet vinden hoe het heet en waar het te koop is, misschien dat ik het zo nog ergens vind
🌞🍃
Daar was hij ook al achterdisjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:46:
Edit: Wat Datafeest ook al ongeveer zegt
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 24-12-2007 15:48 ]
Ja dat zag ik inderdaad...disjfa schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:46:
Maar er zijn bijvoorbeeld accesoires die een "quickload" functie hebben. Waarmee je de interne accu 4x kunt opladen bijvoorbeeld. ZOIETS zoek ik dus voor de iPod. Iets waar je een paar batterijen in knikkert, dat apparaatje aan je iPod knoopt en dat je dan niet afhankelijk bent van de interne accu.
Ik weet niet OF zoiets er is, maar dat probeer ik dus uit te vinden met deze topic.
Kerel, een nano doet ruim 24 uur met een lading. Ik heb het met die van mij nog nooit meegemaakt dat ik ergens zonder puf zat. Je kunt beter je geld besteden aan een stopcontact -> usb convertor, dan kun je hem overal opladen waar je wilt.
PSN: DutchTrickle PVoutput
zoiets?
Verder valt er ongetwijfeld iets te fabriceren als je je kabel wil opofferen, USB levert 5 volt, maar volgens mij moet het met 4,5 volt (3 aaa batterijen) ook wel gaan werken.
Verder valt er ongetwijfeld iets te fabriceren als je je kabel wil opofferen, USB levert 5 volt, maar volgens mij moet het met 4,5 volt (3 aaa batterijen) ook wel gaan werken.
Ah cool. Ja zoiets zocht ik. Toch best lomp.Big Daddy schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:51:
zoiets?
Enne, inderdaad... die meneer boven je heeft wel 'n punt. Moet misschien nog aan 't idee van interne accu's wennen.
Gaaf ding! Ik ga morgen echt kijken! Thanks!Knopsje schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:22:
Deze?
Mooi compact, weet alleen niet wat 'ie kost.
Verkrijgbaar bij de it's
Pagina: 1