Al een hele poos merk ik dat er een ware invasie bezig is hier op GoT. Een invasie van mensen die niet onder de noemer tweaker vallen en dit hele forum zien als een simpel helpdeskje.
In alle regels staat dat eerst de zoekfunctie moet worden gebruikt. Ik merk dat dit niet gebeurt en mensen gewoon hun vraag dumpen. Gevolg is nu dat door deze acties het Telfort Internet Ervaringen topic die ik een poos geleden begonnen ben al in deel 4 zit. En om de paar pagina's worden dezelfde vragen gesteld.
Erger nog zijn posts als deze:
Ik erger me hier dood aan. Ik heb een poging gedaan een goed topic op te zetten waar tweakers elkaar kunnen helpen met eventuele echte problemen en andere zaken waar tweakers zich mee bezig houden. Nu is het volledig verkl**t door types als j.meloen. Door mensen als hem heb ik besloten het topic niet meer te onderhouden.
Lieve adjes, wat kunnen we hier tegen doen?
In alle regels staat dat eerst de zoekfunctie moet worden gebruikt. Ik merk dat dit niet gebeurt en mensen gewoon hun vraag dumpen. Gevolg is nu dat door deze acties het Telfort Internet Ervaringen topic die ik een poos geleden begonnen ben al in deel 4 zit. En om de paar pagina's worden dezelfde vragen gesteld.
Erger nog zijn posts als deze:
j.meloen geeft al aan dat het misschien al voorbij gekomen is maar neemt niet de moeite om te zoeken. Het leuke is dat het antwoord op zijn vraag gewoon in de startpost staat.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:30:
Misschien is het al voorbij gekomen in de postings of de vorige delen, maar goed hier toch mijn vraag:
Is het mogelijk om mijn huidige draadloze SpeedTouch modem te gebruiken (wat ik van KPN DirectADSL kreeg) voor Telfort ADSL zonder bellen? Ik heb ADSL over een analoge lijn.
Ik erger me hier dood aan. Ik heb een poging gedaan een goed topic op te zetten waar tweakers elkaar kunnen helpen met eventuele echte problemen en andere zaken waar tweakers zich mee bezig houden. Nu is het volledig verkl**t door types als j.meloen. Door mensen als hem heb ik besloten het topic niet meer te onderhouden.
Lieve adjes, wat kunnen we hier tegen doen?