The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Probeer eens een ander PCI slot. Misschien helpt dat.
This footer is intentionally left blank
Ik heb meerdere PCI sloten al geprobeerd. De situatie blijft hetzelfde.ajhaverkamp schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:01:
Probeer eens een ander PCI slot. Misschien helpt dat.
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Helaas heb ik al een aantal keer gemerkt dat Promise icm andere raid-controllers problemen geeft. Ik heb gemerkt dat dit soms goed gaat, maar soms dus ook fout. Het lijkt dan te liggen aan de combinatie van factoren, dus moederbord met (onboard) raid controller en een Promise kaart.
Je kan proberen om met de IRQ instellingen van je moederbord te spelen, als deze zijn te configureren. Dit kan tegenwoordig steeds minder. Ook kan je kijken of je de Promise kaart in een ander PCI slot kan steken.
Mocht dit niks baten is het waarschijnlijk gewoon een compatibiliteitsprobleem, wat waarschijnlijk niet op te lossen is.
Je kan proberen om met de IRQ instellingen van je moederbord te spelen, als deze zijn te configureren. Dit kan tegenwoordig steeds minder. Ook kan je kijken of je de Promise kaart in een ander PCI slot kan steken.
Mocht dit niks baten is het waarschijnlijk gewoon een compatibiliteitsprobleem, wat waarschijnlijk niet op te lossen is.