MX stream USB delen

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik weet het, dit is al eerder geweest waarschijnlijk maar ik zie door de bomen het bos f niet meer..

Ik heb een kennis en die heeft sinds kort MX stream met een planet internet accountje, zo'n setje van 99,- per maand.

Daar zit en lief groen (yuck) usb modemgevalletje bij.

Nou wil hij de paar pctjes die hij heeft in een netwerkje mikken en als het ff kan op al die machines kunnen internetten via MX stream.

Echter bij mx stream moet je eerst je "dial up"link maken en vervolgens nog een keertje inloggen via een webpage..

Hoe ga ik deze verbinding delen ? Kan deze verbinding continu online blijven ?

IP Rocks

Verwijderd

oeh, goed m'n best doen om niet een hele makkelijke opmerking te maken :+ maar goed.

Zorg dat je Windows 98SE of windows 2000 hebt zet internet connection sharing aan en klaar.

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
Hoe zit het dan met dat inloggen dat je moet doen zodra je de verbinding maakt ?

moet dat dan altijd vanaf de computer met het MXstream modem gebeuren of kan dat ook vanaf een andere machine ?

IP Rocks

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:39
Een maal inloggen met de pc waarop de modem is aangesloten en niet meer uitzetten :)

5564

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
Dat blijft gewoon onbeperkt open staan ??? je wordt er niet na 24 uur uitgemikt o.i.d. ?

IP Rocks

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

nee, als het goed is niet. het wil echter nog wel eens een keertje gebeuren bij kpn...
voor iedereen die zich nog gaat inschrijven voor mxstream. geef op dat je een NT bak hebt en een ethernet modem wilt..

laat hem anders een met een crosskabel en een usb hub proberen :D

-Think Progressive-

Verwijderd

Als hij nou echt vaak uitvalt kan je het beste iets van wingate of sygate gebruiken. Hierbij kan je instellen dat hij bij een aanvraag automatisch gaat aanmelden. Als dan de pc die niet op de USB modem zit aangesloten het net op wil dan kan de server zichzelf aanloggen.

In ieder geval succes ;)
Pagina: 1