Dell XPS M1730, dode pixel garantie?

Pagina: 1
Acties:
  • 659 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb afgelopen flink wat tijd op google doorgebracht en op de Dell website, ook heb ik al diverse emails naar Dell gestuurd.Allemaal zonder resultaat.

Vandaar de vraag:
De duurste XPS, de M 1730 geven ze daar een zero dead pixel garantie op?
Kortom wanneer ik zo'n kreng vind kan ik dan Dell bellen met de vraag hem om te ruilen?

Ik ga namelijk geen 2400 euro uitgeven wanneer ik ook maar de kleinste kans heb op een dode pixel.
Tot nu toe heb ik altijd een notebook gekocht bij een winkel waar ik vooraf mag screenen op dode pixels.(uit de doos halen, aanzetten en kijken )

Een optionele dode pixel garantie vind ik uit etisch standpunt NOT DONE.Pure winst voor de winkelier en meestal garanderen ze dan alleen geen dode subpixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19
Ze hebben een telefoonnummer, waar je deze vraag kan stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Volgens mij is het toch algemeen bekend dat Dell vrij soepel is met zn pixelfout garantie...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
krijg ik meestal zo'n standaard antwoord als meneer bij onze duurste model kan u dat wel verwachten.

Ik wil zekerheid, verbinden ze me 4 keer door en dan ja meneer is niet echt iemand die hier het antwoord weet. :?

Daarom hoop ik iemand te vinden die een XPS heeft gekocht en dit probleem heeft gehad, zodat ik een praktijk voorbeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
(Evt gewoon opnemen gesprek voor de zekerheid), als iemand zegt "bij onze duurste model kunt u dat verwachten", kun je dat dus ook verwachten bij hun duurste model. Dat betekent dan: dode pixel=niet conform=recht op exemplaar zonder dode pixel.

Wat bedoel je eigenlijk 'garanderen ze geen dode subpixels' geen dode subpixels betekent geen dode pixels. Of bedoel je dat ze niet geen stuck pixels garanderen?

[ Voor 86% gewijzigd door begintmeta op 24-12-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

zorg dat je het op papier (email) krijgt, kan me nog herrineren dat ik een klein akkefietje had met progress (hengelo). had nadrukkelijk gevraagd hoe ze omgingen met pixel fouten, kreeg antwoord dat ze niet moeilijk deden en een scherm met pixelfouten gelijk omruilden voor een nieuwe.

heb toen de acer ferrari meegenomen voor iets boven de 1000 euro, toen ik thuis kwam zat deze vol met dode subpixels. heb toen 3x op en neer naar huis moeten rijden, uiteindelijk met de juiste email terug gekomen en toen konden ze niks anders als de laptop weer innemen. wel boden ze aan om gelijk een korting van 250 euro te geven, natuurlijk niet op in gegaan
Pagina: 1