Toon posts:

simcoaster demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er een simcoaster demo?
ik heb heel yahoo en de site van simcoaster afgezocht....:'(

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand die demo????

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

?!?!!? bedoel je niet roller coaster??

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

niet da'k weet, maar t spel is wel 99% hetzelfde als sim theme park, maar ietsie pietsie meer achtbaantjes, verder nix bijzonders..
vond je de een nie goed, laat de ander dan maar zitte..

Verwijderd

Het is volgens mij gewoon Sim Theme Park. Het enige verschil is de naam, in Amerika om een of andere reden anders dan in Europa.

En ik geloof dat er geen demo van is.

Verwijderd

nope t is wel degelijk een ander spel, al likt ie gewoon verschrikkelijk veel op simtheme park..
voorbeeldje?
simthemepark=zwart manneke die je bijstuurd
simcoaster=blauw vrouwtje
uhh
meer typerende verschillen zou'k ff nie weten

Verwijderd

Ik heb de hele versie al, en ik kan jullie vertellen dat Sim Coaster heeeeeeeel wat uitgebreider is dan Theme Park World.

De opbouw van het spel is ook anders. Moest je in zowel Theme Park als in Theme Park World nog telkens je park opnieuw gaan opbouwen en telkens alle rides vanaf het begin gaan ontwikkelen, in Sim Coaster is er meer sprake van een chronische lijn van ontwikkeling door het hele spel heen.

Dat laatste maakt het spel wel veel aantrekkelijker, omdat het immers minder snel in herhaling valt.

Verder zijn er ook nog heel wat uitbreidingen die het gewoon een leuker en beter spel maken dan Theme Park World.

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 11:40 schreef Codin het volgende:
Ik heb de hele versie al, en ik kan jullie vertellen dat Sim Coaster heeeeeeeel wat uitgebreider is dan Theme Park World.

De opbouw van het spel is ook anders. Moest je in zowel Theme Park als in Theme Park World nog telkens je park opnieuw gaan opbouwen en telkens alle rides vanaf het begin gaan ontwikkelen, in Sim Coaster is er meer sprake van een chronische lijn van ontwikkeling door het hele spel heen.

Dat laatste maakt het spel wel veel aantrekkelijker, omdat het immers minder snel in herhaling valt.
ik heb em dus ook al een maandje ofzo, en ook bij simcoaster moet je opnieuw beginnen, upgrade en je werkers tevreden houden.

Verwijderd

Als je symphatiek genoeg was om na te denken, dan wist je wel wat ik bedoelde, dunkt mij.

.....

Zijn de vele opleidingen en objectives en challenges je overigens compleet ontgaan?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

zozo, sympathiek genoeg om gewoon te flamen?
ooit gehoord van imo?
das dus wat ik hier op dit spel gaf.
demokratisch gezien hoef je t er niet mee eens te zijn.
maar vriendelijk blijven is schijnbaar niet je sterkste punt.
maar ok wat je wilt, tis jouw dag

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:06
Simcoaster = Theme park INC (althans mijn SC/TPI geeft beide aan), oftewel een grandioos knaken spel
als je Theme park World hebt gespeeld weet je meteen hoe INC eruit ziet, zitten wat extra onzin dingen op, maar het spel is nog steeds 3 x knaken imho.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
jezus christus,
ik vroeg simpel om een demotje en wat gebeurt er:

2 staan er te vechten,
en nog 2 staan er themepark mee te vergelijken.:o

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 15:34 schreef richie86 het volgende:
jezus christus,
ik vroeg simpel om een demotje en wat gebeurt er:

2 staan er te vechten,
en nog 2 staan er themepark mee te vergelijken.:o
Correctie: 1 is er aan het vechten.

Overigens is er niks vreemds aan om een game met een van zijn voorgangers te vergelijken, is het wel?

Verwijderd

is goed joh, ff uithuilen dan gewoon replie geven op een simpele vraag..
das alles.
zoals Tag_speedy al aangaf, is dus wat ik bedoelde, geen gevecht oid, maar tis nog steeds jouw dag hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 19:17 schreef richie86 het volgende:
bestaat er een simcoaster demo?
ik heb heel yahoo en de site van simcoaster afgezocht....:'(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 20:51 schreef richie86 het volgende:
weet niemand die demo????
Pagina: 1