Oke, people, first of all.
Ik heb net vorige week een DVD speler gehaald (die 16x ook in dit forum besproken) en DVD rulez!!!!
dus ik ben al druk bezig films te gaan verzamelen (divx) maar nu heb ik een probleempje. Ik heb zelf een 30gig RAID 0 array en da's allemaal heel leuk en aardig maar met films staat die in een mum van tijd vol. Dus ik moet een ander opslagmedium hebben. Het maakt me niet uit als het niet zo snel is, ik kan die zooi er wel 's nachts op kopieren maar het moet vooral VEEEL kunnen bevatten en natuurlijk te betalen zijn. Zelf heb ik nog een 1gig tape drive maar da's niet bijster veel meer vandaag de dag 
Weet iemand een (backup) device dat veel kan bevatten en toch betaalbaar is? Iets van DAT streamers ofzo...ik weet het niet, jullie?
Dan als 2e, ik ga binnenkort op kamers en wil mijn hele stereo set niet meenemen maar nu houd ik wel van films
en ik zat te denken over een dolby surround speaker setje. Ik heb een SBLive Value en daar zit als ik het mij goed herinner een uitgang voor digitale speakers op, right? Welnu, wat is een leuk speaker setje, ik zat zelf richting 4 sattelietjes, 1 subwoofer of iets dergelijks te denken met een beetje lange kabels zodat je mooi surround sound hebt. Iemand tips?
Ik heb net vorige week een DVD speler gehaald (die 16x ook in dit forum besproken) en DVD rulez!!!!
Weet iemand een (backup) device dat veel kan bevatten en toch betaalbaar is? Iets van DAT streamers ofzo...ik weet het niet, jullie?
Dan als 2e, ik ga binnenkort op kamers en wil mijn hele stereo set niet meenemen maar nu houd ik wel van films