Toon posts:

[Crysis] Framedrops in MP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg in Crysis met multiplayer vaak framedrops van hooguit een minuut van 25-35 FPS naar 7-10 FPS.. Dit gebeurt 60% van de keren in de prototype factory. Als ik dan een tijdje stil sta gaat ie vanzelf wel weer naar 25-35 FPS, maar dat is natuurlijk niet erg handig. :> Heeft iemand enige idee wat dit veroorzaakt? het lijkt wel alsof iets een tijdje terugklokt om af te koelen ofzo.. zelfs als ik tegen de muur aan ga staan wordt de framerate niet beter.

Ik heb een club3d 8800GT, C2D E6750, 2 GB KVR 667MHz, Asus P5K-E, Antec Neohe 500 Watt en een Antec Nine Hundred, alles op stock. Ik gebruik forceware 169.02 drivers.

De temperatuur van de videokaart is het zeker niet. Die wordt dankzij m'n rivatuner fanprofiles niet warmer dan 75 graden. Dat de CPU te warm wordt lijkt me ook niet erg waarschijnlijk, aangezien ik hier in crysis SP geen last van heb. Ook CoD2, CoD4, Bioshock en Hellgate London hebben nergens last van.

Verwijderd

op de site stond dit als erkend probleem, compleet met oplossing. gebruik google zou ik zeggen.
*knip* Zelfs al zou het een spamdraadje met warez zijn, houd je even aan de regels en reageer normaal. En het punt dat jij noemde ga ik maar niet op in :X

[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2007 18:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
de site.. welke site? :p

Verwijderd

Topicstarter
oh ok.. maar alsnog kan ik hem niet vinden, waar heb je die oplossing gevonden dan?

Verwijderd

Topicstarter
bump t.t

Verwijderd

het forum daar heeft een zoekfunctie. probeer eens "club3d 8800GT" + "prototype factory" :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij vindt niks.. kun je niet gewoon die link sturen waar je de oplossing gevonden hebt?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laat het duidelijk zijn dat het hier de bedoeling is dat je, voordat je een topic opent, even je best doet. Ook is het handig dit in je topic te laten weten.

Echter, als je het antwoord weet kun je het de user best vertellen, zeker als het niet zomaar te vinden is. Verwijzen naar de zoekfunctie terwijl de opdracht 0 resultaten geeft is natuurlijk ook een beetje onzinnig.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Via de eerste hit als je op het forum zoekt naar: prototype 8800
http://www.crysis-online.com/forum/index.php/topic,17973 dat topic verwijst naar:
http://www.crysis-online.com/forum/index.php/topic,18000
Heeft me serieus 1 minuut zoek tijd gekost. Dus ik kan me niet voorstellen dat je echt gezocht hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door job op 27-12-2007 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ah.. ja dat topic had ik wel gevonden ja, maar ik las het een beetje half en dacht dat het, zoals de titel doet vermoeden, alleen voor vista gebruikers is. (ik draai windows xp 32 bit) in ieder geval bedankt. :)

die windows update is trouwens voor vista.. ff kijken of er een xp versie is.
Die er dus niet blijkt te zijn.. =/ iemand nog een ander idee?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
bump?

Verwijderd

Waarschijnlijk klokt ie zichzelf terug omdattie te warm word.
Ik heb iig al een paar keer gelezen dat graka's tijdens crysis warmer worden dan elke andere 3d-applicatie dus daar zou het miss in kunnen zitten.
Doe ns record temperature met rivatuner en kijk hoe warm de kaart is als je een plotselinge framedrop hebt.

Wat ook kan is het het Vram vol zit natuurlijk
Pagina: 1