Toon posts:

geen beeld na installatie nvidia drivers in vista

Pagina: 1
Acties:
  • 1.052 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb dus een probleem, met mijn Nvidia drivers.
Als ik die installeer dan gaat het goed maar zodra ik herstart dan geen beeld meer.
Ik heb dus alle topics opgezocht die mogelijk dus een oplossing zouden kunnen zijn,maar helaas geen oplossingen kunnen vinden.

Wat heb ik gedaan ik heb eerst dus nieuwe drivers geinstalleerd, daarna ook weer geprobeerd de windows update drivers gedownload.
Maar was allemaal geen succes.

Ik heb aantal keer ook nog schone installatie maar dat was dus het zelfde.

Mijn specs :

AMD 5200+
4x 1gb geheugen van OCZ
Asus M2n-e sli nieuwe bios erop gezet.
8800gts 320 mb van POV
2x 320gb hd van WD
1x 320 gb hd extern
1x 500gb hd extern
coolermaster extreme power 550wt

ik heb dus al veel gezocht op google en hier op Got maar allemaal de zelfde problemen of net niet.
maar ook geen echte oplossing.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijder de driver eens in Veilig Modus en probeer het dan eens opnieuw. Je zou eens kunnen kijken welke monitor wordt gebruikt. Ik denk dat hij je secondary monitor wil gebruiken (hoe het exact heet ben ik even kwijt).

Wauw, een sig!

Verwijderd

Is je scherm aangesloten via DVI? Het schijnt dat dit ook wel eens problemen kan geven, deze wordt niet altijd goed ingeschakeld na het installeren van een nieuwe driver.

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op maandag 24 december 2007 @ 01:52:
Verwijder de driver eens in Veilig Modus en probeer het dan eens opnieuw. Je zou eens kunnen kijken welke monitor wordt gebruikt. Ik denk dat hij je secondary monitor wil gebruiken (hoe het exact heet ben ik even kwijt).
ik heb dat ook al gedaan maar dat werkt niet .

en ik gebruik dus DVI ik heb wel zo'n adapter van DVI naar VGA maar dat nog niet geprobeerd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 12:15 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met de nieuwe drivers 196.25, en Vista.
Na de installatie, start Vista normaal op, en is het bureaublad nog even te zien, en daarna geen beeld meer.
Monitor is aangesloten via VGA met zo'n dvi-vga adapter.
Als ik oudere drivers gebruik (196.02) werkt alles gewoon normaal.

windows vista business
asus p5k
intel e6750
8800gt

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook gedaan maar die drivers werkte ook niet ging heel effe goed daarna weg beeld.

Kan het liggen aan te weinig power van de voeding maar dat lijkt me voldoende.

Verwijderd

Ik zit met het zelfde probleem.

Ben wat gaan zoeken, en op een cleane vista ben ik tot 169.12 beta kunnen gaan zonder dat het scherm uitvalt na het inloggen. Bij 169.21 beta en 169.25 beta of whql valt het beeld steeds uit.
(was niet zo op mijn WinXP)
Ik heb net een ASUS 8800GT TOP, met mijn ASUS 7950GT geen probleem...

Update: Ben erin geslaagd om 169.25 te installeren zonder problemen. Eerst heb ik de drivers van op de dvd van Asus geinstalleerd, en na reboot(zonder verwijderen van de oude drivers) de 169.25 er bovenop.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 12:50 ]

Pagina: 1