Toon posts:

marvell yukon driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste marvell yukon driver gedownload (versie 10.28.3.3. dd 12/12/2007 ) van de Marvell site gedownload, maar de installatie wordt steeds voortijdig afgebroken.
Is er iemand die een suggestie heeft?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat je een Marvell Yukon netwerkkaart hebt: welke dan precies? En als onboard: op welk mobo? De nieuwste <-- begrijp ik dat er nu al een oudere driver al actief is?
Het had ook geholpen als je iets had gezegd over gebruikte OS'en, enige meldingen in logfiles, info over wanneer het vastloopt, etc., omdat die enig inzicht zouden kunnen geven waarom het fout gaat, i.t.t. nu ;)

Kortom: het is nodig om wat meer info te geven over situatie en pogingen om tot een oplossing te komen. Op deze manier kunnen we niet veel meer doen dan naar handleidingen verwijzen en platitudes als rechten en reboots noemen. En dat zal weinig zin hebben aangezien je daar vast al aan had gedacht. Welkom trouwens :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-02 17:43

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

- Is het wel de juiste driver?
- Welke foutmelding krijg je?
- Besturingssysteem?

Helaas is mijn glazen bol in reparatie dus zul je zelf e.e.a. moeten aanvullen... ;)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-03 16:01

Sebazzz

3dp

Probeer de driver eens opnieuw te downloaden, best kans dat je een slecht kopie hebt gedownload.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een PC met een A7N8X-E de luxe moederboard. Ik heb Windows XP opnieuw geinstalleerd. De oude driver werkt niet meer, want daarmee wordt systeem instabiel (start steeds opnieuw op).

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-03 16:01

Sebazzz

3dp

Moet je dan niet eerder kijken naar iets anders zoals brak geheugen? Of je download eerst drivercleaner en cleaned de driver en probeert het opnieuw. Dat opnieuw opstarten is XP's manier van omgaan met een BSOD, dat kan je uitzetten in Deze Computer -> Eigenschappen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-03 22:46

Kabouterplop01

chown -R me base:all

post SP2 staat er bij windows update ook een marvell yukon driver :*)
Pagina: 1