Ik heb een aantal topic's doorgelezen over plasma en LCD schermen. Alleen door de hoeveelheid informatie kan ik geen keuze maken tussen beiden soorten schermen. Scherm is bedoelt voor mijn broer die een handicap heeft en graag vanuit bed via het scherm over internet surft.
Belangrijkste punt is om het juiste scherm te kiezen in combinatie met een laptop. Belangrijk is dat ik een duidelijke en scherpe weergaven krijg bij bijvoorbeeld internetten, games en office applicaties.
Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten. Ik denk zelf aan resolutie en type aanlsuitingen van een scherm. Maakt het uit of het HD-Ready of Full-HD is? Prijsklasse mag bij de wat duurdere schermen liggen, 42 inch maximaal.
Wie kan mij hierover meer informatie geven.
Alvast bedankt voor de reacties.
Belangrijkste punt is om het juiste scherm te kiezen in combinatie met een laptop. Belangrijk is dat ik een duidelijke en scherpe weergaven krijg bij bijvoorbeeld internetten, games en office applicaties.
Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten. Ik denk zelf aan resolutie en type aanlsuitingen van een scherm. Maakt het uit of het HD-Ready of Full-HD is? Prijsklasse mag bij de wat duurdere schermen liggen, 42 inch maximaal.
Wie kan mij hierover meer informatie geven.
Alvast bedankt voor de reacties.