R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3
ik denk dat het sowieso niet gaat lukken, al zou je de shaders disabelen, omdat de bijde cores fysiek compleet anders zijn
Beide kaarten lijken juist heel erg op elkaar, ze gebruiken ook allebei de G92 GPU.darkpluisje schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:30:
ik denk dat het sowieso niet gaat lukken, al zou je de shaders disabelen, omdat de bijde cores fysiek compleet anders zijn
[ Voor 13% gewijzigd door PD2JK op 24-12-2007 15:25 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Nee niet mogenlijk, SLI ziet dat kaart nummer 1 een GTS is, en de ander een GT (om het makkelijk uit te leggen) De kaarten moet identiek zijn op elk punt.
Verwijderd
ik zal het voor de gein gewoon proberen wat de drivers gaan doen
Hub er in proppen en testen verrot gaan doet het niet
Hub er in proppen en testen verrot gaan doet het niet
Volgens Nvidia heeft SLI nodig:
- dezelfde core;
- dezelfde clock snelheden.
De vendor-id is niet meer noodzakelijk. alles ok dus.
Gewoon proberen dus, zou de 8800gts teruglocken naar 96 shaders en core en mem gelijk zetten aan de 8800gt.
- dezelfde core;
- dezelfde clock snelheden.
De vendor-id is niet meer noodzakelijk. alles ok dus.
Gewoon proberen dus, zou de 8800gts teruglocken naar 96 shaders en core en mem gelijk zetten aan de 8800gt.
Vroeger kon je daar wel mee rotzooien, maar tegenwoordig niet meer. Jij wilt er gewoon een SLi-setup van maken, maar die droom kan je wel uit je hoofd zetten.
Twee identieke types nodig, clockspeeds en fabrikant mogen verschillen. Punt.
Twee identieke types nodig, clockspeeds en fabrikant mogen verschillen. Punt.
Pagina: 1