Sinds kort heb ik last van corrupted files (of tenminste dat denk ik). Elke download (bijvoorbeeld virus updates, ad aware updates, java updates, firefox beta 2) gaat mis. De downloads uit de aaplicaties (zoals ad aware enzo) worden afgebroken. Downloads van complete pakketten zoals firefox lijkt goed te gaan totdat je ze opent. De melding dat files corrupt zijn of vergelijkbare meldingen krijg ik dan.
Mijn virus scanner zegt dat er geen virussen zijn.
chkdsk /f vind geen fouten
sfc /scannow leverd ook niets op
Wat ook vreemd is is dat sommige internet pagina´s waarbij javascript is vereist niet goed werken (mijn eigen site om te bloggen bijvoorbeeld) maar ik weet niet of dit er iets me ete maken heeft. Hoewel de pagina´s wel werken als ik een openbare computer opzoek.
Wat kan ik nog meer doen?
ps: ik zit in de USA op vakantie met mijn laptop dus heb niet teveel faciliteiten rondom mij heen anders dan een trage internet verbinding.
Mijn virus scanner zegt dat er geen virussen zijn.
chkdsk /f vind geen fouten
sfc /scannow leverd ook niets op
Wat ook vreemd is is dat sommige internet pagina´s waarbij javascript is vereist niet goed werken (mijn eigen site om te bloggen bijvoorbeeld) maar ik weet niet of dit er iets me ete maken heeft. Hoewel de pagina´s wel werken als ik een openbare computer opzoek.
Wat kan ik nog meer doen?
ps: ik zit in de USA op vakantie met mijn laptop dus heb niet teveel faciliteiten rondom mij heen anders dan een trage internet verbinding.
[ Voor 16% gewijzigd door verliezer op 23-12-2007 17:38 ]