Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Kan het zijn dat Winamp een andere versie van ID3 uit je MP3 leest dan de versie van ID3 die jij hebt bewerkt? Ik heb namelijk ook meerdere ID3-tag-versies in 1 MP3 zitten en programma A leest versie X eruit en programma B versie Y.
Waarschijnlijk wordt de ID3v1 tag uitgelezen. Als je naar het screenshot kijkt zie je bij de ID3v2 tag geen trak #, terwijl winamp die wel laat zien.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:59:
Kan het zijn dat Winamp een andere versie van ID3 uit je MP3 leest dan de versie van ID3 die jij hebt bewerkt? Ik heb namelijk ook meerdere ID3-tag-versies in 1 MP3 zitten en programma A leest versie X eruit en programma B versie Y.
Verder zou je ook nog kunnen kijken naar Advanced Title Formatting onder Preferences > Titles.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
http://www.mp3tag.de/en/
Met die kun je heel snel zien of er nog andere tags in de mp3's staan
En je kunt ze ook heel makkelijk weghalen.
Met die kun je heel snel zien of er nog andere tags in de mp3's staan
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 23-12-2007 17:14 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Thanks allemaal! Het probleem is opgelost. Het was erg bizar, kennelijk een bug in ID3 Tag & Rename ofzo. Die bewuste mp3's hadden als TITLE "DIRE STRAITS - calling elvis" (bijvoorbeeld). Maar in de title tag zelf zag je alleen "calling elvis". Toen ik dat veld even leegmaakte en vervolgens opnieuw intypte was 't wel goed.
ERG vaag... Maar goed opgelost dus.
ERG vaag... Maar goed opgelost dus.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.