[XP] Muis elke keer opnieuw installeren

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik moet elke keer op mijn PC mijn Logitech G5 laser muis opnieuw installeren.
Hoe dit gekomen is, is mij onbekend, de oplossing eigenlijk ook, heb wel het een en ander geprobeerd, zonder resultaat... :(

Als de PC (re)boot, moet ik dus steeds mijn muis opnieuw installeren en telkens weer krijg ik de foutmelding, dat de stuurprogramma's niet geïnstalleerd konden worden, door een onherstelbare fout? :?

Probeer ik met de hand de drivers te selecteren, dan krijg ik bovenstaande foutmelding ook.
Ook de nieuwe SetPoint drivers (versie 4.24 of zo) heb ik geprobeerd de installeren, maar ook dan blijf ik de foutmelding houden.

Hebben jullie nog ideën die ik kan proberen?

Na de "installatie" werkt de muis verder overigens wel, daar niet van en er valt dus ook wel enigszins mee te leven, maar die melding bij het opstarten iedere keer komt mij zo'n beetje de keel uit inmiddels...

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Verwijder de drivers eens? Dat kan via apparaatbeheer.

Dan even opnieuw opstarten en de drivers clean opnieuw installeren.
Probeer anders voor de grap eens een andere USB poort.

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:59
heb je wel genoeg juice op je usb poorten? ken iemand die ooit een cheapo ASROCK mobo had en teveel usb apparaten er in had zitten. Toen luste dat mobo zijn razor diamondback niet meer. zelfde klachten. lag er dus aan dat er niet genoeg prik op de usb poorten zat.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Razwer schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:15:
heb je wel genoeg juice op je usb poorten? ken iemand die ooit een cheapo ASROCK mobo had en teveel usb apparaten er in had zitten. Toen luste dat mobo zijn razor diamondback niet meer. zelfde klachten. lag er dus aan dat er niet genoeg prik op de usb poorten zat.
Het is altijd goed gegaan, tot ik denk ongeveer 2 weken geleden... :)
Ik heb zelf een Abit NF7s (rev. 2.0) bordje... :) Antec TruePower 430 er in, dus moet wel goed zijn dan toch (op de leeftijd na).

Ik ga even de andere tips proberen... :)

Ik heb overigens maar 3 USB apparaten aangesloten:
iPod
Muis
Webcam
En een semi USB: BT dongle... Dus zoveel is dat niet neem ik aan...

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2007 15:26 ]