[Hellgate:london] Menu verschijnt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 16:28

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Ik heb net hellgate geinstaleerd en toen ik wou beginnen met spelen kreeg ik tijdens het laad scherm (met de 2 zwaarden over elkaar als een x) de foutmelding dat mijn fmod de verkeerde versie heeft.
Namelijk 40725 en het zou 40804 moeten zijn. Maar als je op ook drukt start Hellgate gewoon op en je krijgt alle filmpjes te zien tot aan het menu, het logo laad in maar de opties om te spelen, opties en sluiten staan er niet.
Ik dacht dat het eerst aan de laadtijd lag dus had hem een half uurtje laten staan. Dit zonder resultaat toen heb ik gezocht naar de fmod, dit bleek de fmodex.dll te zijn die de verkeerde versie had. na even zoeken kreeg ik via google een juiste versie van deze .dll.

Nu is het zo dat de error weg is maar hij loopt daarna nog steeds vast en laad hij de menu om te beginnen met spelen niet. Ik snap niet hoe ik nu verder moet en op Google kan ik niet zo een soortgelijk probleem vinden. De demo draaide zonder problemen op mijn pc dus aan de systeemeisen ligt het niet.

Edit: ik speel hem op win xp

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 16:28

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Het probleem is opgelost, ik heb de game opnieuw geinstaleerd, van http://www.ctuser.net/showfiles.php?runtime/fmod de laatste fmod gehaald en toen deed ie het prima.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999