Die nieuwe 7.52 versie staat nog niet bij nVIDIA, zijn het dan idd de nieuwste? Waar worden die drivers voor het eerst gepubliceerd?
Zijn gelekte, voor de GF3, volgens www.nvnews.net
Ik heb ze ook al op m'n schijf staan, voor als m'n 3ProphetIII binnenkomt;)
Ik heb ze ook al op m'n schijf staan, voor als m'n 3ProphetIII binnenkomt;)
Niet op voorraad.
Dit zijn de opvolgens van de (overigens ook "gelekte". Detonator 7.17 Drivers , welke speciaal voor DirectX 8 geschreven zijn.
Vooral las je Windows ME met DirectX 8 gebruikt krijg je een hele vette boost in je performance als je van 6.xx naar 7.xx overstapt. Spellen zoals Unreal Tournament zullen beter lopen dan ooit.
Heb die nieuwe nog niet geprobeerd, maar gebruik nu 7.17. Ga ze vanavond direct proberen.
Vooral las je Windows ME met DirectX 8 gebruikt krijg je een hele vette boost in je performance als je van 6.xx naar 7.xx overstapt. Spellen zoals Unreal Tournament zullen beter lopen dan ooit.
Heb die nieuwe nog niet geprobeerd, maar gebruik nu 7.17. Ga ze vanavond direct proberen.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
7.xx waren toch alleen voor win ME en 2000 enzo...nie voor 9x ? en ik heb geen directx8...heb het wel zin om dan nog een keer te gaan installen ?
Verwijderd
Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar kloppen doet het niet!Op woensdag 14 februari 2001 19:13 schreef violator_ het volgende:
Keb net 6.50final vervangen door 7.52 voor m'n Hercules GF2MX-DDV onder WinME (dx8). Alles weer identiek ingesteld.
Benches voor UT (16 en 32bit) veranderen niet of nauwelijks.
3Dmark 2000 (default 16bit) is gedaald!
Waar ik het vandaan heb ? Praktijk ervaring op 2 pc's ...Op woensdag 14 februari 2001 22:49 schreef judged het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar kloppen doet het niet!
Hmm .. dan heb je je systeem duidelijk niet helemaal lekker lopen..
7.52 presteren in UT trouwens ietsje minder dan 7.17 maar slechts minmimaal verschil.
Ik heb het hier niet over benchmarks of maximale fps, maar gewoon over de gemiddelde framerate als je speelt. 7.17 en 7.52 lopen gewoon veeeeel strakker. op mn TB800 89 fps max en 50 fps average met 7.52.
6.xx drivers lopen vergeleken hiermee gewoon een stuk schokkeriger.
Feiten met benchmarks kan je trouwens ook nalezen in nieuws posts van paar dagen terug.
Deze nieuwe drivers werken trouwens ook gewoon in Windows 95/98 en ook met Directx 7, maar zijn volledig GEOPTIMALISEERD voor directx 8, dus 8 is inderdaad aan te raden.
TV-Out werkt bij 7.52 ZONDER to hoeven rebooten, maar dan moet de TV al wel aanstaan (logisch toch?) . Bij 7.17 moet je gewoon even rebooten na em veranderd te hebben en dan werkt ie ook.
Beste prestaties in UT zijn dus nog steeds 7.17 op de een of andere manier. Over het algemeen is 7.52 toch schijnbaar beter mbt. benchmarks...
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Pagina: 1