Toon posts:

[MS office 2004] sjabloon niet in orde ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een PowerBook G4(van mijn moeder eigenlijk) en die heeft een heel vreemd probleem met MS office 2004 namelijk hij opent een leeg document maar daar staat al een bepaalde tekst in ! namelijk "hallo hallo ****" dit heeft mijn moeder eens een keer voor de gein getypt maar hij gebruikt het nu als sjabloon!?

wat ik al heb geprobeert:

- PB G4 opstarten in firewire target en dan MS office opstarten vanaf een andere mac -> gaat goed
- MS office 2004 map verwijder inc prefs vanaf een andere mac -> nog steeds "hallo hallo ****"

wie weet hoe ik dit uiterst vreemde probleem kan oplossen ?! :o

Verwijderd

Topicstarter
o ja, de machine waar ik de office 2004 vanaf heb gehaald is de machine die in me sig ook staat (mijn eigen machine dus) een MBP 2,2 (intel dus)
Als ik de office opstart vanaf mijn eigen mac dan opent hij wel een echt leeg document, het ligt dus aan de sjabloon die hij lokaal vanaf de machine opent. iets in de /library mischien, gaat er bij iemand een lichtje branden als ik dit zeg :9 ?

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

in map 'documenten' (documents') staat map 'microsoft user data'... daar staat je 'normal.dot' template.. mss die ook verwijderen (of aanpassen?)

Verwijderd

Topicstarter
kaassouffle schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:31:
in map 'documenten' (documents') staat map 'microsoft user data'... daar staat je 'normal.dot' template.. mss die ook verwijderen (of aanpassen?)
oke dat was hem dus !! mijn moeder is weer (nog) blij(er) met r PB ;) . hartstikke bedankt voor je hulp en meedenken. _/-\o_