Ik ben in Encore CS3 bezig met het maken van een DVDtje met vakantie foto's.
Daarin verwerk ik alleen maar foto's.
Heb 1 slideshow nu af, en wilde testen hoe dat eruit zou zien.
Er staan 53 foto's in de slideshow (bijna 8 min lang).
Als ik onder "Build" kies voor het maken van een DVD Image krijg ik netjes te zien waar ik em wil opslaan en hoeveel ruimte me dit zal kosten, dat is allemaal geen probleem.
Klik ik vervolgens op "Build" dan gaat Encore aan de slag met het bouwen van 't image.
Tijdens het maken komt er de volgende foutmelding naarvoren:
Ook heb ik al geprobeerd een kleinere resolutie van deze foto's te gebruiken (1024x.... ipv 1536x....) echter hielp dat niet. Hij blijft elke keer met dezelfde melding komen.
De foto's waren van origine RAW bestanden die ik door Photoshop heb gehaald en opgeslagen heb als "Save for Web & Devices" met een resolutie van 1536x1024 pixels.
Ik weet dat er andere tools zijn dan Encore CS3, maar ik gebruik dit pakket het liefste, ook nog nooit problemen mee gehad, tot nu dus. Volledig geupdate overigens.
Draai het onder Vista x64 op een E6600 (2.4Ghz), 4GB RAM en genoeg storage.
Videokaart is een 8800GTS 640MB.
Daarin verwerk ik alleen maar foto's.
Heb 1 slideshow nu af, en wilde testen hoe dat eruit zou zien.
Er staan 53 foto's in de slideshow (bijna 8 min lang).
Als ik onder "Build" kies voor het maken van een DVD Image krijg ik netjes te zien waar ik em wil opslaan en hoeveel ruimte me dit zal kosten, dat is allemaal geen probleem.
Klik ik vervolgens op "Build" dan gaat Encore aan de slag met het bouwen van 't image.
Tijdens het maken komt er de volgende foutmelding naarvoren:
Uiteraard heb ik hier al op Google naar gezocht, echter zijn alle resultaten die ik vind van toepassing op video's ipv foto's.PGC "Photo's" has an error at 00: 04:00:10
The data rate of this file is too high for DVD. You must replace the file with one of a lower data rate.
PGC Info: name = Photo's, ref = Bgpc, time= 00:04:00:10
Ook heb ik al geprobeerd een kleinere resolutie van deze foto's te gebruiken (1024x.... ipv 1536x....) echter hielp dat niet. Hij blijft elke keer met dezelfde melding komen.
De foto's waren van origine RAW bestanden die ik door Photoshop heb gehaald en opgeslagen heb als "Save for Web & Devices" met een resolutie van 1536x1024 pixels.
Ik weet dat er andere tools zijn dan Encore CS3, maar ik gebruik dit pakket het liefste, ook nog nooit problemen mee gehad, tot nu dus. Volledig geupdate overigens.
Draai het onder Vista x64 op een E6600 (2.4Ghz), 4GB RAM en genoeg storage.
Videokaart is een 8800GTS 640MB.