Toon posts:

[Photoshop] Plaats vastzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
Ik ben bezig een bestand aan te passen voor een website maar nu vraag ik me af of er een optie is om de iconen die ik hier heb gebruikt in de rijen onder elkaar op dezelfde plaats te krijgen. Nu staan ze niet precies op dezelfde plaats. Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit moet leggen maar er zijn per onderdeel 3 knoppen (balken) en nu heb ik het icoon daar gewoon heen gesleept maar nu zal de positie van bijvoorbeeld het bovenste icoon anders zijn als het icoon eronder. Hoe zet ik dit opdezelfde plaats zodat alleen de achtergrond kleur anders is?

Ik heb de .psd geupload en hopelijk willen jullie zo vriendelijk zijn even te kijken en mij misschien uitleg kunnen/willen geven.

Dank jullie wel.

Download hier de .psd

Verwijderd

Gebruik guides.

En het was veel beter geweest als je niet 3 rijen onder elkaar had gezet, maar gewoon 1 rij en alleen layers en layer styles had gebruikt om de verschillende effecten te krijgen. Gebruik dan layer compositions om snel te kunnen omschakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 11:49 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat cheatah zegt; werk met guides. Leg desnoods de layers op elkaar en switch de visibility aan/uit om te zien of ze goed op elkaar liggen. Verder: het is opties (zonder apostrof) en ik zou persoonlijk een 'logischer' afbeelding voor infrarood kiezen (zoiets of zoiets is wel érg "95" maar wel herkenbaar, maar wat 'abstracters' als zoiets is miss ook niet gek). Het is verder maar een 'tip' (en een kwestie van smaak hoor), maar ik had niet echt 'feeling' met het iR icoon dat je nu hebt gekozen.

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 23-12-2007 13:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

bovenop de reactie hierboven, als je meerdere layers selecteerd kan je ze aan elkaar alignen (met de icoontjes bij je tool-options).
is dat ff handig