Hoe kan je de Leopard speciale iconen repareren?

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Eerder vandaag heb ik mijn muziek collectie en documenten map via Time Machine teruggehaald. Dat alles ging prima overigens!

Alleen nu zijn de iconen van mijn mappen verandert naar de standaard map icoon. Iemand enig idee hoe ik de muziek en documenten map iconen weer terug kan krijgen?

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:34
alienfruit schreef op zondag 23 december 2007 @ 04:29:
Eerder vandaag heb ik mijn muziek collectie en documenten map via Time Machine teruggehaald. Dat alles ging prima overigens!

Alleen nu zijn de iconen van mijn mappen verandert naar de standaard map icoon. Iemand enig idee hoe ik de muziek en documenten map iconen weer terug kan krijgen?
Ja, maak een leeg bestandje genaamd .localized in die mappen en het moet weer in orde zijn.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Cool bedankt! Het werkt weer. Topper.

• Didius
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07-2024
Weet iemand hoe je dit doet onder Tiger?

Een bestand aanmaken met de naam .localized lukt hier niet :s (onvoldoende rechten zegt hij)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Terminal openen, cd'en naar de folder (bijvoorbeeld cd Music) en dan touch .localized of eventueel sudo touch .localized.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/