epson printer groene lampje knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 3.013 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 21:56
ik heb mijn nieuwe epson dx 4450 printer vandaag geinstalleerd.
alles is goed gegaan, behalve dat na ongeveer 10 min het groene power on lampje gaat knipperen, dit gaat uren door, ik word er helemaal gek van. alle cartridges zijn vol, papier is vol!
Wie weet wat er aan de hand is, en hoe dit op te lossen?

• DizzyVacation
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Heb je al in de handleiding gekeken?
Print hij wel gewoon?
Geeft hij geen error/status-melding op de pc?

[ Voor 49% gewijzigd door DizzyVacation op 23-12-2007 00:30 ]

• thefxr
na lang zoeken, betekent dit dat de printer in de sleep mode staat!
nou, wordt echt gek van dat knipperende lampje, wie weet hoe je de "sleep mode" permanent kan uitzetten?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Printer uitzetten.
Een printer met usb aansluiting wordt vanzelf weer wakker als hij moet printen.
Dat ding dus gewoon uitzetten als je hem niet gebruikt (geen ergernis over een knipperend lampje en nog beter voor het milieu ook nog).

[ Voor 92% gewijzigd door job op 23-12-2007 01:13 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Oef, wat een probleem. Zet gewoon je printer uit, slokt t ding ook niet onnodig stroom. Wordt je ook zo kwaad als je PC in stand-by staat en je power-LED knippert?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50
stukkie tape ?

Repareren doe je zo.

• thefxr
uitzetten is bij epson geen optie, want dan gaat de printerkop kapot wegens uitdroging!
een knipperend lampje op een printer hoort gewoon niet, standaard betekent dit dat er iets mis is.

• thefxr
Exorcist schreef op zondag 23 december 2007 @ 01:15:
Oef, wat een probleem. Zet gewoon je printer uit, slokt t ding ook niet onnodig stroom. Wordt je ook zo kwaad als je PC in stand-by staat en je power-LED knippert?
Is een idd een probleem,ja, en mijn pc staat nooit in de stand-by modus!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

thefxr schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:06:
uitzetten is bij epson geen optie, want dan gaat de printerkop kapot wegens uitdroging!
een knipperend lampje op een printer hoort gewoon niet, standaard betekent dit dat er iets mis is.
He? En je zegt net dat het een soort standby is? Blijkbaar vindt Epson het nodig om jouw mening te bestrijden en een knipperend lampje niet per definitie aan te merken als "er is iets mis".

En anders pak je de printer weer in en breng je 'm terug naar de winkel; misschien dat ze daar nog lampjes hebben die niet knipperen? :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• thefxr
MAX3400 schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:11:
[...]

He? En je zegt net dat het een soort standby is? Blijkbaar vindt Epson het nodig om jouw mening te bestrijden en een knipperend lampje niet per definitie aan te merken als "er is iets mis".

En anders pak je de printer weer in en breng je 'm terug naar de winkel; misschien dat ze daar nog lampjes hebben die niet knipperen? :X
Knipperen op jouw printer lampjes, als ie normaal aanstaat?

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
thefxr schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:44:
[...]

Knipperen op jouw printer lampjes, als ie normaal aanstaat?
ehm :? heel even, de handleiding zeg dat ie op sleep modus staat toch?

nou, dat hoort dan blijkbaar zo, en als je het niet aanstaat moet je er maar een stuk tape over plakken o.i.d., wat heeft zijn printer er mee te maken of die knippert of niet?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-02 08:34

Sebazzz

3dp

/Dat is natuurlijk onzin. Zolang de printer überhaupt geen velletjes uitdraait staat de printer (als het goed is) niks te doen en kan hij ook uitdrogen. Je gaat me toch niet vertellen dat die printer 24/7 aanstaat?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

thefxr schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:51:
na lang zoeken, betekent dit dat de printer in de sleep mode staat!
nou, wordt echt gek van dat knipperende lampje, wie weet hoe je de "sleep mode" permanent kan uitzetten?
Juist ja, je hebt dus geen standaard printer ;)

Maar je hebt gelijk dat knipperende lampjes lastig zijn, mijn Samsung monitoren hebben zo ook (powerled), en hier staat zo'n scherm tegenover (andere kant kamer) een wit rolgordijn, 's nachts staat dus zo'n beetje de politie in de kamer voor je gevoel.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• thefxr
Sebazzz schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:49:
[...]

/Dat is natuurlijk onzin. Zolang de printer überhaupt geen velletjes uitdraait staat de printer (als het goed is) niks te doen en kan hij ook uitdrogen. Je gaat me toch niet vertellen dat die printer 24/7 aanstaat?
Printers van Epson moeten 24/7 aanstaan, anders droogt de printkop uit,dan is ie dus overleden.
de printer regelt zelf, dat ie af en toe de kop/mondjes doorspoelt als dat nodig.
zie hier http://www.123inkt.nl/downloads/tips.html

Mijn printer staat naast de monitor, ergens anders heb ik geen plaats, vandaar dat een knipperend lampje erg irritant overkomt, aangezien het constant in je gezichtsveld staat. Dit lampje knippert nl continue, uren achter elkaar! :'(
Mijn oplossing is dus nu een stuk zwarte tape eroverheen,maar erg blij ben ik niet met Epson en zijn "sleep mode"

[ Voor 3% gewijzigd door thefxr op 24-12-2007 03:22 ]

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50
tjah, niks aan te willen ben ik bang, hier staat een oude kyo laser, en die doet het zelfde ... ERG vervelend als dat ding 'snachts tegen het plafond staat te knipperen.

Dus stukje tape er over inderdaad ;)

Repareren doe je zo.

Pagina: 1