Mischien dat het hier niet hoort maar ik wil proberen een wii lightgun te maken van wat plexiglas. Het ding moet te groote worden van een handgun en hoeft alleen de wiimote te huisvesten. Nu moet dit niet zo'n probleem zijn maar wat wel lastig is, word het schitknopje, weet iemand hoe ik zo iets aanpak? Hij moet natuurlijk terugveeren en moet de b knop triggeren.

Snelle slordige schets, maar het is het idee dat telt he
Terugveren kan je doen door een veer te hangen tussen de trigger en een andere plaats binnen de gun.(op mijn tekening dan ook aangeduid als veer
Als je een betere tekening wil roep je maar, dan kijk ik morgen nog wel eens wat ik kan doen.
Ik snap niet helemaal waarom je dit zelf zou willen maken. Is het goedkoper dan in de winkel? Hoogtwaarschijnlijk niet veel goedkoper. Bovendien wordt het nooit zo mooi als in de winkel, en ik vraag me ook af of dat comfortabel in de hand gaat liggen. Heb je hier al naar gekeken?

In mijn ogen een veel beter alternatief, moet je alleen even kijken waar dat in NL te krijgen is, je kan vast wel wat vinden.

In mijn ogen een veel beter alternatief, moet je alleen even kijken waar dat in NL te krijgen is, je kan vast wel wat vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door Zak aarde op 23-12-2007 11:27 ]
Alleen al voor die gun zou ik een wii kopen
Homey — Critics are those without skills to create.
Kan je hem niet in een bb-gun monteren? Binnenwerk eruit, magazijn eruit, pcb's erin, en alles maar goedzetten?
Ik weet alleen niet hoeveel ruimte zo'n pcb inneemt.
Ik weet alleen niet hoeveel ruimte zo'n pcb inneemt.
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Het probleem is dat al die third party guns niet in nederland zijn te krijgen tot zo ver ik weet en ik geen zin heb om zooi te importeren... Daarnaast lijkt mij het prutsen ook wel leuk. Het concept ontwerp op die tekening zag er interesant uit ik hoop dat het haalbaar is (tux is nog geen ervaren modder)

Dat is de Nintendo merk-gun. Ziet er naar mijn mening simpel genoeg uit om het principe 'beter goed gejat dat slecht gejat' in uitvoering te brengen
Ik heb anders bijhoorlijk wat slechte reviews over díé gun gelezen
Homey — Critics are those without skills to create.
Hey Sven! Jij ook hier...
Je kunt het natuurlijk met een waterpistool proberen... Weet alleen niet of de handgun-waterpistolen groot genoeg zijn, denk het niet.
Je kunt ook een 2e hands Lightgun van de SNES gebruiken of zo (of die van jezelf
)
EDIT: Nederlandse online shop: http://www.psxshop.nl/wii-light-gun-p-2279.html
Je kunt het natuurlijk met een waterpistool proberen... Weet alleen niet of de handgun-waterpistolen groot genoeg zijn, denk het niet.
Je kunt ook een 2e hands Lightgun van de SNES gebruiken of zo (of die van jezelf
EDIT: Nederlandse online shop: http://www.psxshop.nl/wii-light-gun-p-2279.html
[ Voor 14% gewijzigd door Tower410 op 23-12-2007 21:11 ]
Die krijg je toch ook als je resident evil 4 koopt?
Een vriend van mij heeft volgens mij wel dat pistool
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Die piranha en/of nyko guns zijn wel te krijgen in nederland hoor. Ik heb zel wel zien liggen in ieder geval.
Overigens zijn er ook wel mensen die ze van lego maken. Misschien dat daar wat ideeën uit te halen zijn.
Overigens zijn er ook wel mensen die ze van lego maken. Misschien dat daar wat ideeën uit te halen zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door jip_86 op 26-12-2007 16:20 ]
Ik heb ook die Piranha, ziet er goed uit, ligt lekker in de hand hoewel het gewicht iets te ver naar voren ligt (ben sportschutter dus dat valt mij dan weer meteen op
). De trekker is niet heel betrouwbaar, deze gaat wat zwaar en je moet echt goed doordrukken wat je aim dus verprutst, ook is ie alleen gekoppeld aan de B trigger, dus met een aantal games heb je er weinig aan.
Het grootste euvel is dat de Wiimote door het sensorbar systeem NIET pixel-accuraat is; waar je mikt en waar je cursor komt is relatief en niet absoluut zoals bij 'echte' lightguns. Ik heb mijn sensorbar vervangen met eigen IR leds en die in m'n scherm geplakt op een gekalibreerde afstand (ik beam op een muur namelijk) maar dan nog is de pixel accuraatheid alleen gegarandeerd op 1 plek in je huiskamer (in mijn geval in het midden 3 meter voor het scherm, 1 meter voor m'n bank). Daarmee een erg kleine sweetspot.
Ach ja het hield mij een tijdje van de straat dus het was een leuke exercitie.
Het grootste euvel is dat de Wiimote door het sensorbar systeem NIET pixel-accuraat is; waar je mikt en waar je cursor komt is relatief en niet absoluut zoals bij 'echte' lightguns. Ik heb mijn sensorbar vervangen met eigen IR leds en die in m'n scherm geplakt op een gekalibreerde afstand (ik beam op een muur namelijk) maar dan nog is de pixel accuraatheid alleen gegarandeerd op 1 plek in je huiskamer (in mijn geval in het midden 3 meter voor het scherm, 1 meter voor m'n bank). Daarmee een erg kleine sweetspot.
Ach ja het hield mij een tijdje van de straat dus het was een leuke exercitie.
Ruger GP100 SE 5" .375 - muzzle velocity: 442m/s
Omdat zelfbouw leuker is en toch aardig leuke resultaten kan geven.Zak aarde schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:25:
Ik snap niet helemaal waarom je dit zelf zou willen maken. Is het goedkoper dan in de winkel? Hoogtwaarschijnlijk niet veel goedkoper. Bovendien wordt het nooit zo mooi als in de winkel, en ik vraag me ook af of dat comfortabel in de hand gaat liggen. Heb je hier al naar gekeken?
[afbeelding]
http://www.turbogadgets.c...s/2007/02/wii-gun-mod.jpg
Ik heb volgens mij deze week die Nyko Perfectshot wii-gun al ergens in een winkel zien liggen. Ik weet de naam van de winkel even niet (zit schuin onder de V&D aan het eind van de koopsloot in Rotterdam), maar daar hadden ze ook nog eens dergelijke guns van verschillende fabrikanten keurig in een vitrine liggen.
Deze zou ook nog kunnen, kun je zelf kiezen of je een nunchuck aan wilt sluiten:
link Bigdennis
Deze zou ook nog kunnen, kun je zelf kiezen of je een nunchuck aan wilt sluiten:
link Bigdennis
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Futurezone heet die winkel. Is een klein import shopje dat ook nog een winkeltje had in chinatown in Rotterdam. Vandaar dat ze die guns al hadden , aangezien ze worden geimporteerd. Naar mijn mening is het wel een beetje aan de prijzige kant , als je het vergelijkt met het zelf bestellen van spullen van het internet.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Pagina: 1