Toon posts:

Wifi probleem op camping

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier in een bungalow park, heb voor 15 euro per weer wifi, maar ik kan alleen maar gebruik maken van het internet via een internetbrowser. Games, xfire, msn, kortom geen enkel programma kan gebruik maken van internet. Is er een manier om ervoor te zorgen dat dat wel kan? Ik wil namelijk gamen ipv surfen :P

Alvast bedankt.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nee.. en er is waarschijnlijk een goede reden om dit dicht te zetten.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:10:
Ik zit hier in een bungalow park, heb voor 15 euro per weer wifi, maar ik kan alleen maar gebruik maken van het internet via een internetbrowser. Games, xfire, msn, kortom geen enkel programma kan gebruik maken van internet. Is er een manier om ervoor te zorgen dat dat wel kan? Ik wil namelijk gamen ipv surfen :P

Alvast bedankt.
Ja, met een HTTP tunnel, maar dat is (iig in de gratis versie) niet erg snel, maar je kunt er wel wat meer mee. Gamen zonder enorme latencies wordt erg lastig.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
Gamen kost bijna volgens mij bijna geen bandbreedte, ik heb net op speedtest gekeken en hij bleek met 400 kb/s te downloaden. Bij mij thuis game ik 24/7 op een wireless verbinding van 300 kb/s en dan kan de rest van mijn familie gerus verder surfen zonder dat er last van hebben.

En bedankt voor de http tunnnel tip, ik zal ff kijken.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tsja, het is min of meer omzeilen wat iemand anders verboden of uitgezet heeft, verboden dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:19:
Gamen kost bijna volgens mij bijna geen bandbreedte, ik heb net op speedtest gekeken en hij bleek met 400 kb/s te downloaden.
400kB/s 24/7 = 86400*400 = 34 560 000 kB/dag = 34,5 gB per dag

het ligt eraan wat jij "bijna geen bandbreedte" noemt maar ik vind het veel.

surfen zou voor een camping toch ook genoeg moeten zijn lijkt me?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Kom op man, je bent waarschijnlijk op vakantie daar, kan toch wel zonder internet :P

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik zou zeggen: Ga klagen bij de beheerder van de camping. Wij gaan je niet helpen met het omzeilen van de netwerkbeveiliging..

Zie ook de Het algemeen beleid enzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.