Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Hallo,

Ik heb van een vriend deze mp3 speler mogen ontvangen om deze te "repareren" na een format. Nu heb ik de firmware er weer op staan, maar nu is het probleem dat ik geen muziek kan afspelen.

Bijgevoegd is de software "musicmatch jukebox" en daarmee zet ik de muziek over, dit gebeurd vervolgens ook. Daarna kan ik ze vinden in de "MUSIC" map op de hardeschijf. (zal waarschijnlijk ook wel gewoon daarna gekopieërd kunnen worden, maar ik doe het voor "the record" maar even op de officiele manier.

Maar als ik dan vervolgens in het menu wil "bladeren" krijg ik verder geen tracks te zien, bij geen enkel onderwerp.
Als ik het apparaat doorblader met "bestandsbeheer" zie ik de bestanden wel allemaal staan. Als ik dan vervolgens op de "play/pauze" knop druk krijg ik een afspeelscherm maar daar word vervolgens niks in gedaan; het nummer staat er niet en de tijd is gewoon 00:00 / 00:00.

Doe ik iets verkeerd ? Of is dit apparaat een beetje naar de knoppen ? De firmware is de geen bijgeleverd op de CD, maar die op internet staat is hetzelfde.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [HDD] Medion MD95200; problemen horen in een apart topic :)

Het klinkt trouwens een beetje als een corrupte hdd.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52
Sorry, zocht het probleem via google en kwam toen in dat topic uit.

De hardeschijf corrupt, maar dan zou je het toch ook niet kunnen uitlezen en vervolgens vol zetten met muziek ?

Heb inmiddels de firmware van de medion site er op gezet maar zoals gezegt is die hetzelfde als op de driver cd, maar nog geen succes.

Zonde voor die vriend van mij, maar vind het denk achteraf wel logisch gezien ie er 40 euro voor heeft betaald.

Kan het ook zijn door VISTA ? Want dat was er toen nog niet en het jukebox programma doet een beetje lastig, maar met wat "ok" en "toch doorgaan" achtige knopjes kom je in het programma. Maarjah, ik kan de muziek achteraf ook weer gewoon uitlezen via de verkenner, dus het word niet speciaal gecodeerd ofzo, wat visa versa dan week kan betekenen dat als ik het er via de verkenner op zet het ook gewoon moet werken wat niet het geval is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou, je zou het sowieso eens op een andere pc kunnen proberen om de pc uit te sluiten. Kan zijn dat er in de overdracht wat misgaat en er dus brakke bestanden op de speler terechtkomen.
Zoals jij het beschrijft is er nogal wat mis met het programma, dus het is zeker een mogelijkheid. Maar probeer het eens, dan kom je er vanzelf achter :)