Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vreemde mail van MSN

Pagina: 1
Acties:
  • 1.197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die in mijn msn als contactpersoon staat kreeg van daag een E-mail van naar blijkt mijn msn adres.

er staat een tekst in zoals je beneden kunt zien het is duidelijk spam en ook verzonden via mijn account alleen ik heb het zelf niet verzonden want op het tijdstip van verzenden lag ik samen met mijn vrouw in de sauna _/-\o_

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is????

Dear Sir/Madam,
We are an electronic products wholesale .Our products are of
high quality and low price. If you want to do business , we
can offer you the most reasonable discount to make you get
more profits. We are expecting for your business.
Please visit our website< www.dyyshop.com >
Looking forward to your contact and long cooperation with us!
MSN or E-mail: dyyshop-service@hotmail.com
Our mainly products such the phones, PSP, display TV,
notebook, video, computers, Mp4, GPS, xbox 360, digital
cameras and so on.
Welcome to visit our website! Recommend MORE>>

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

De headers van een e-mail bericht (van waar het komt, waar het naartoe gaat) kan je zelf aanpassen of beter gezegd, kan je met een programma aanpassen. Je kan deze ook zien door een optie aan te klikken bij hotmail of je e-mail client. link hoe je die headers leest

Spammers maken vaak misbruik van andere e-mail adressen om zo de spam-filter te omzeilen, jouw e-mail staat uiteindelijk in je vrienden hun adres boek en wordt dus vertrouwd.

De enige manier om dit de doen ophouden is klacht neerleggen bij de politie, maar de kans dat die echt iets gaan kunnen uithalen is zo goed als onbestaande, vaak omdat deze spammers van uit het buiteland opereren waar ze andere dingen aan het hoofd hebben dan wat spam.

Voor alle zekerheid kan je best je pc eens scannen op virussen en maleware, je weet maar nooit.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat