Eigenlijk een testcase, grafisch niet echt (vind ik dan), maar een ontdekking in een nieuw thema.. Het mist nog van alles (vooral mensen) en moet nog concreet in project vorm gegoten worden. Dit was meer even kijken, zien, proberen, rommelen en dat op een steenworp afstand. Maar tevreden ben ik wel, de sfeer kan ik wel vinden en ik consistentie lukt wel redelijk..
Het concept is eigenlijk mijn zoektocht naar levende industrie en de schoonheid in het lelijke, vernietigende.. met daarin de rol van de mens (die nu vrij afwezig was)... Nu is 't nog gewoon urban exploring.
Genoeg gebla bla bla, fotos!
Ben benieuwd of jullie 't vinden, waar ik vooral benieuwd naar ben is of de sfeer klopt, het zijn voornamelijk sfeerbeelden...
Natuurlijk klik voor groter, want groter -> beter
Het concept is eigenlijk mijn zoektocht naar levende industrie en de schoonheid in het lelijke, vernietigende.. met daarin de rol van de mens (die nu vrij afwezig was)... Nu is 't nog gewoon urban exploring.
Genoeg gebla bla bla, fotos!
Ben benieuwd of jullie 't vinden, waar ik vooral benieuwd naar ben is of de sfeer klopt, het zijn voornamelijk sfeerbeelden...
Natuurlijk klik voor groter, want groter -> beter
|>