Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok iedereen, onderstaand verzoek kan genegeerd worden. Het zou namelijk wel eens nep kunnen zijn. Ik post de mail die ik kreeg hieronder maar even.

Hoi,

Het lijkt een beetje een vreemd verzoek, maar niet geschoten altijd mis: ik heb een jaar geleden een vista beta versie gedownload bij windows. Ik kreeg nu een mail van microsoft dat ik als bedankje voor de hulp bij het ontwikkelen van vista in aanmerking kom voor het volgende:

Offer 1: The ULTIMATE OFFER
Just go to your favorite retail or online store and purchase a standalone, full package Windows Vista Ultimate product, full or upgrade version, and we will match that with a second, complimentary Windows Vista Ultimate Upgrade product key. We will honor a copy you purchased, and first activated, after December 1, 2007. Hurry! This offer expires on January 15, 2008.

Ik heb zelf geen vista aangeschaft (gebruik nog xp) en ik ben het ook niet direct van plan. Nu ben ik dus op zoek naar iemand die na 1 december van dit jaar een vista ultimate full version of full upgrade heeft aangeschaft (dus geen OEM). Deze persoon zou dan op zijn/haar pc op de speciale site van windows kunnen inloggen met mijn inlogcodes waarmee ik destijds vista heb gedownload. Op deze manier krijg je dan een tweede gratis vista ultimate product key die ik dan wil hebben natuurlijk. Koud kunstje, kost 5 minuten!

Ik ben dus op zoek naar een eerlijk persoon met bovengenoemd besturingssysteem die voor mij de gratis key kan ophalen. Als het allemaal gelukt is, en ik heb vista werkend op mijn PC etc ben ik bereid om deze persoon een "kerstkado" van 25 euro te doneren ;). Ik kom van jouw key niets te weten, aangezien je me allen maar het gratis tweede key hoeft te mailen.

Heb je interesse om mij te helpen, mail me dan op mijn email (zie profiel). Ik weet ook niet of het gaat werken, maar het leek me wel een mooie manier om windows mij een goedkope key te laten geven :*)

Groet!
Demien

Happy Birthday Windows Vista!

As we approach the one year anniversary of launching Windows Vista® we want to remember you as one of the many people who downloaded and tested one of the Windows Vista Beta or Release Candidates through TechNet or MSDN®.YOU were a significant contributor to the development of Windows Vista. Your participation was extremely valuable to Microsoft, and we would like to say, “Thank You!”

To show our appreciation, we have several special offers exclusively available to you.

Offer 1: The ULTIMATE OFFER
Just go to your favorite retail or online store and purchase a standalone, full package Windows Vista Ultimate product, full or upgrade version, and we will match that with a second, complimentary Windows Vista Ultimate Upgrade product key. We will honor a copy you purchased, and first activated, after December 1, 2007. Hurry! This offer expires on January 15, 2008.

To take advantage of this great offer, simply follow these steps:

Go to http://www.windowsvistaevalcomp.com.
Sign in using the same Windows Live ID that you used to download the beta or release candidate versions of Windows Vista.
Follow the instructions to locate the Product ID on the computer running the qualifying copy Windows Vista Ultimate that you recently purchased.
Enter that Product ID into the online form.
We will then provide you with a Windows Vista Ultimate upgrade key, so you can install Windows Vista Ultimate onto a second machine. (The second machine must have Windows XP or a version of Windows Vista already installed in order to upgrade)

Please note that this key is NOT for resale, although you may give it as a gift to a friend or colleague. Limit one complimentary key per person. Windows Vista Ultimate Academic and Student versions are not included in this promotion.

Offer 2: We also have one hundred $250 gift certificates to give away!
To thank you for helping make Windows Vista the most reliable Windows® yet, taking a short online survey and you be entered to win a $250 Amazon gift certificate (US store, shipping worldwide) to spend however you wish.

Take the short survey here: http://www.windowsvistaevalcomp.comand we will include your name for a chance to win. The survey is anonymous but we need your name for the prize. Of course, we respect your privacy. All entries must be completed by January 15, 2008

Offer 3: Would you like a truly unique computer personally signed by Bill Gates?
We’d like to give you the opportunity to own a truly unique computer. This computer is the ASUS W5fe. It is very powerful, small, light weight and incorporates the Windows SideShow™ technology. Each one is personally signed by Bill Gates. We have ten available, but you can only enter to win if you participated in the Windows Vista Beta or Release Candidates through TechNet or MSDN.

Simply come to http://www.windowsvistaevalcomp.com, tell us how you put Windows Vista to work along with your top tips and best practices to get going with Windows Vista today. We’ll select the top ten entries to be published. (Only one story per participant, please.)
All entries must be completed by January 15, 2008

And in closing, there is so much written about Windows Vista, how do you sort through and find the right information at the right time, and with the right technical depth? Visit Microsoft’s newest TechNet resource: Windows Vista Springboard—the onramp for IT Pros.

Thank again for participating in the Windows Vista Beta Program!

Thank you!

Celine Allee
Director, Windows Client

P.S. We would also like to remind you about TechNet Plus. Whenever you subscribe to TechNet Plus, you get full-version software licensed for evaluation purposes. This includes a variety of Microsoft commercial software including:
Microsoft Operating Systems (Windows Vista®, Windows Server® 2003, Windows Small Business Server).
Servers (e.g. Microsoft Exchange Server2007, SQL Server® 2005, BizTalk® Server, Commerce Server, Live Communication Server).
Microsoft Office System (2007 Microsoft Office Release, InfoPath®, OneNote®, Visio®, Project).
For Complete benefits of a TechNet subscription please check this site

* All of these offers are available only to named recipients of this offer who participated in the Windows Vista Beta or Release Candidates through TechNet or MSDN. These offers are non-transferable and are limited to one each per person. See offer websites for specific rules.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:42
:')

En wat levert het diegene op? Alleen maar moeite.

edit: oh, 25 euro zie ik... Toe maar.

edit2: ik zou je e-mail adres weghalen en even anders neerzetten, nogal dom om het in plain text op een forum te zetten :P

[ Voor 65% gewijzigd door Avalaxy op 22-12-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet je zeker dat dat emailtje van MS zelf is? aparte marketing taal gebruiken ze daar opeens.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:37:
Weet je zeker dat dat emailtje van MS zelf is? aparte marketing taal gebruiken ze daar opeens.
Het mailtje komt van Administrator@microsoft.com en ze verwijzen naar http://www.windowsvistaevalcomp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:42:
[...]

Het mailtje komt van Administrator@microsoft.com en ze verwijzen naar http://www.windowsvistaevalcomp.com/
Ik denk niet dat dat een officieel MS adres is :D
En daar bedoel ik mee, dat niemand dat zal lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 22-12-2007 20:45 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje078
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
Lijkt een beetje op phising.
Ik werk zelf in een computerzaak en heb niks over deze actie gehoord.
Microsoft zal wss. nooit een mailtje versturen ondernaam van Administrator@microsoft.com.

Ik zou het niet vertrouwen.
Koop een muis (vanaf €5,00) en je mag een OEM licentie aanschaffen.

C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
smells PHISH(Y)(ING)... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:42
Administrator klinkt ook wel erg fake ja, administrator van Microsoft, wtf? :P Duidelijk een fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Gunner schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:44:
[...]

Ik denk niet dat dat een officieel MS adres is :D
En daar bedoel ik mee, dat niemand dat zal lezen.
True, en geef mij je email adres en ik stuur je zo een berichtje van support/admin@microsoft.com oid, daar zijn hele handige programma's voor.
Het kan best zijn dat het gewoon spam is oid.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah, jullie hebben een punt. Toch vreemd aangezien ik echt de beta heb gedownload destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik hoop niet voor je dat je op die site hebt ingelogd, heb je dat wel gedaan zou ik als een speer je wachtwoord veranderen.

Dit is echt geen site van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draakje078 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:47:
Ik zou het niet vertrouwen.
Koop een muis (vanaf €5,00) en je mag een OEM licentie aanschaffen.
Dat was bij XP, Vista mag je altijd als OEM kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 11:37

hbsJR

All rounder

ik lees de broncode zo en de whois zegt iets weirds... neuh ik vertrouw het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kurios schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:50:
Ik hoop niet voor je dat je op die site hebt ingelogd, heb je dat wel gedaan zou ik als een speer je wachtwoord veranderen.

Dit is echt geen site van Microsoft.
Nee ik heb nergens mijn password ingevuld. Daar let ik natuurlijk wel op.
Damn wel een klotegrap als dit een grap/phising is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje078
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
Meestal gokken ze er gewoon op dat je zoiets gedownload heb. Of doormiddel van spyware hebben ze je gedrag onderzocht....

C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Whois Results:

quote:
Whois Registrant:
Cybage Software Pvt. Ltd
West Avenue, Kalyani Nagar
Pune, Maharashtra 411006
IN

+91.2066041700
+91.2066041701

Domain Name: WINDOWSVISTAEVALCOMP.COM

Administrative & Technical Contact:
Deepak Nathani
Cybage Software Pvt. Ltd
West Avenue, Kalyani Nagar
Pune, Maharashtra 411006
IN

+91.2066041700
+91.2066041701

Domain Name Servers:
NS2.PAIRNIC.COM
NS1.PAIRNIC.COM

Transfer-Lock Status: ENABLED

Created: July 27, 2007
Modified: July 27, 2007
Expires: July 27, 2008

2 seconden Google, er lopen diverse discussies elders.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb m via IE7 als verdachte site opgegeven, kijken wat ie doet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Dat lijkt me een fiasco worden.

Na wat logisch nadenken ook eens op Cybage gezocht en op hun website gekeken. Als ik zo lees hebben ze toch behoorlijk grote klanten. Misschien laat Microsoft het e.e.a. door hen afwikkelen. India is behoorlijk concurerend dus het zou MS veel geld kunnen besparen cq. opleveren.

Verder speuren maar weer.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Ik was nog ingelogd met mijn .net paswoord en dat accepteerde hij toch onmiddelijk (ik moest me niet nogmaals aanloggen). Op zich heb ik behalve mijn emailadres niets van informatie opgegeven. Het lijkt me wel echt (en als het toch fake is, dan is het erg goed gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah, ik heb ook zitten kijken. Ik kan echter niet zo heel veel vinden en al helemaal niet definitieve statements of het fake of echt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Wat ik eigenlijk wilde met mijn reactie, is waarschuwen dat iets soms niet is wat het lijkt. En hoewel we hier op Tweakers.Net cq. GoT zitten te posten zal het niet de eerste keer zijn dat een tweakert het schip ingaat.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Heb hem hier ook gehad en inderdaad: ik ook heb destijds de beta binnengeslingerd. Heb niet ingelogd ofzo en Administrator@microsoft.com is wel erg verdacht. Ik ga eens verder onderzoek doen.

EDIT:// Heb Microsoft maar een mailtje gestuurd (of eigenlijk, een fomulier ingevuld) met ook een linkje naar dit topic. Een zien wat daar uitkomt :)

[ Voor 28% gewijzigd door Bitage op 23-12-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lijkt mij een gevalletje key harvesting eerlijk gezegd:
Follow the instructions to locate the Product ID on the computer running the qualifying copy Windows Vista Ultimate that you recently purchased.
Enter that Product ID into the online form.
Sure, ik ga mijn net aangeschafte key even online submitten joh.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

alt-92 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:07:
Lijkt mij een gevalletje key harvesting eerlijk gezegd:

[...]

Sure, ik ga mijn net aangeschafte key even online submitten joh.
Product ID is wat anders dan een key, ik heb het stappenplan niet gezien, dus misschien willen ze wel je Key hebben, maar dan klotp de beschrijving niet :P

EDIT:

Het lijkt echt:
note about the Windows Vista Ultimate Offer...

We have had some IT Pros question whether the Windows Vista Ultimate offer is real. Please be assured that if you received an email from Administrator@microsoft.com that directs you to the WindowsVistaEvalComp.com site, this offer is legitimate. To receive this email and instructions for participation, you must have participated in the Windows Vista beta program and opted-in for special offers. For more information, please consult the FAQ and Terms & Conditions on the Web site.

If you have any questions about this offer, please feel free to respond to this post.
Van de Technet forums, deze Posts is van een MS employee. Lijkt me een redelijk betrouwbare bron.

Ik zou nog even wachten op een officieel statement van MS :)

[ Voor 67% gewijzigd door PWM op 24-12-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Mailtje terug van MS:
Geachte heer/mevrouw,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Het komt regelmatig voor dat gebruikers van email en het internet berichten ontvangen die op het eerste gezicht goed bedoelt lijken, maar in werkelijkheid veel overlast kunnen veroorzaken. Dit kunnen berichten zijn waarin gewaarschuwd wordt voor virussen of waarin bijvoorbeeld beveiligingspatches en updates worden aangeboden, of waarin u erop attent gemaakt wordt dat u een geldprijs heeft gewonnen.

Wij raden u aan dergelijke e-mails te verwijderen en attachments, die eventueel met dergelijke emails worden verzonden, niet te openen vanwege het feit dat deze een virus kunnen bevatten.

Bij twijfel over echtheid van door u ontvangen emails, raden wij u aan te kijken op: http://www.microsoft.com/netherlands/security
Via deze site bieden wij u informatie en oplossingen die u helpen bij het beveiligen van uw computer.

Heeft u verdere vragen aangaande dit onderwerp, neem dan contact met ons op via telefoonnummer: 020-5001500.

Met vriendelijke groet,

Microsoft B.V.

Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1999

http://www.microsoft.nl
Ze lijken te zeggen dat het dus nep is, maar vaagheid galore... Bovendien is het volgens mij gewoon een standaard mailtje van ze (iets met beveiliging uitgelegd aan je oma is tien regels). We wisten dus al dat het vreemd was..

[ Voor 5% gewijzigd door Bitage op 24-12-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bitage schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:54:
Ze lijken te zeggen dat het dus nep is, maar vaagheid galore... Bovendien is het volgens mij gewoon een standaard mailtje van ze (iets met beveiliging uitgelegd aan je oma is tien regels). We wisten dus al dat het vreemd was..
Het mailtje dat je quote zegt inderdaad helemaal niets, is gewoon een standaard copypasteactie waar waarschijnlijk niet eens naar de vraag is gekeken (en bevat een dode link :o )

offtopic:
Ik haal wat overdreven !?!?!?!!?!?? uit de topictitel en pas de rest ook even aan omdat GoT geen uitwisselplatform is, dus het 'Ik ben dus op zoek naar een eerlijk persoon met...' deel van de topicstart heb je terecht verwijderd :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine bump.

Ik heb ook deze mail gehad en heb vandaag naar MS gebeld.
De medewerkster vertelde mij dat dit niet fake is en dat ik het kon vertrouwen.
Gegevens ingevuld en jawel, ik kreeg een gratis upgrade key van Vista Ultimate. (Clean install is ook mogenlijk btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Huh ?? Na dit topic voor de 6de keer opnieuw gelezen te hebben, geloof ik het nog niet...

Dit kan toch echt niet waar zijn ? Microsoft die "gratis" Vista weggeeft ??? Klinkt mij erg ongeloofwaardig... Trouwens, dan zouden ze dat toch ook niet doen onder Administrator@microsoft.com !!!

Dit klinkt echt té goed om waar te zijn...

@SASRELIC: Heb je bewijzen ? Zijn er nog andere tweakers die naar MS hebben gebeld ? Trouwens, hoe kan het dat een clean install ook mogelijk is ? Stond toch niet in de mail ?

Graag een hele hoop meer uitleg... 8)7

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Ik opende net mijn email dat ik van mijn werk thuis kom, en inderdaad, het zelfde mailtje :/
Ik weet eigenlijk niet wat ik er mee aan moet, wacht het maar ff af.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Damn, ik vink altijd die 'special offer' boxjes uit om spam te minimalizeren; lijkt er ineens een zinnig iets uit te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de liefhebbers, op de website staat een email adres vermeld:
If you have any questions about Windows Vista: The Ultimate Offer, feel free to email wvultofr@microsoft.com.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bewijzen, mijn key. Je begrijp uiteraard dat ik die hier niet ga posten.
Bel morgen zelf even naar MS, lijkt mij het makkelijkst.

Edit*

Die clean install is mogelijk, zoek even op het forum. Ik denk zelfs dat het zonder dat 'trucje' mogelijk is omdat ik ook al een windows xp prof upgrade versie gewoon met een clean install kon installeren en activeren.
Over 2 weken moet ik een pc bouwen voor iemand aan wie ik de key schenk, dan zal ik het testen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:16:
Ik heb bewijzen, mijn key. Je begrijp uiteraard dat ik die hier niet ga posten.
Bel morgen zelf even naar MS, lijkt mij het makkelijkst.
Zal ik inderdaad eens doen, het wel, maar ik wil m'n Vista Ultimate licentie niet kwijt aan een spammer...

Sorry als ik daarvoor een beetje overdreven doe...

Maar heeft iemand anders het al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De medewerkster was er zelf eerst ook niet van op de hoogte. Ik geloofde het eerst uiteraard ook niet, het leek verdacht veel op phising. Nadat de medewerkster van MS het aan haar baas vroeg en het op het techforum?? op zocht vertelde ze mij dat het bericht inderdaad echt is, voor mensen die zich hadden aangemeld voor de beta test versie van Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Toch klopt het volgens mij wel. :) De login pagina heeft namelijk het adres http://login.live.com
Op hetzelfde adres (maar dan https://) log ik, en honderden miljoenen anderen, in als ik mijn mail check. Mocht je het al niet vertrouwen, kies dan in het loginscherm voor "Sign in using enhanced security", dan spring je automatisch naar de SSL variant.

Ik moet wel toegeven dat het wel een heel erg slecht opgezette mailing is. Een administrator email adres, een vaag obscuur email adres om naar te mailen. Alsof ze het met opzet doen :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, zal wel zijn om het kostenplaatje toch wat te drukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

jammer,geen mailtje,maar dat is vast ook omdat ik vista kreeg bij de launch vorig jaar :P trouwens,voor de 2e key moet je nu dus een vista kopen,niet nodig,dus zou er zoiezo niets aan hebben :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

lijkt echt idd. als ik inlog dat zegt hij dat ik geen geldig live id heeft, wat wel klopt met dat adres.

dus het lijkt echt :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een fake in te vullen en kijk dan wat de site zegt? Kom je er snel achter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Spijtig, heb wel Vista Ultimate maar geen Vista Beta geprobeerd :'(
Eventjes aan mijn neefje vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Kreeg ook deze mail en heb op google eens gezocht op het email adres "wvultofr@microsoft.com"

Kwam op de volgende link uit:
http://forums.microsoft.c...?PostID=2587776&SiteID=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Kreeg ook deze mail en heb op google eens gezocht op het email adres "wvultofr@microsoft.com"

Kwam op de volgende link uit:
http://forums.microsoft.c...tID=2587776&SiteID=17
Zie net dat ik ook een mailtje van dit adres gehad heb (tevens van Administrator@ms.com). Misschien heeft MS tóch lucht gekregen dat het wel erg op phishing leek? In ieder geval hoop ik dat ze ervan geleerd hebben dat je nooit zomaar plain-text-offers moet sturen :z

[ Voor 14% gewijzigd door Bitage op 08-01-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om er nog even op terug te komen,

De pc heb ik gister gebouwd en heb Windows met de Vista Ultimate Upgrade key geinstalleerd en geactiveerd. :)
Pagina: 1